Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Om bijvoorbeeld verschillende delen van een (gemodde) vrachtwagen te krijgen raden ze me aan om dit te doen met de Carspawner.

Ik open de Carspawner en dan zie ik dit:

cspawner1qh.jpg

Ik klik op 'Inject Trainer Into SA' maar er gebeurt helemaal niets...

Hoe moet ik hem dan wel gebruiken? Wat moet ik doen?

Groeten!

Geplaatst:

Heb je de trainer wel in je GTA San Andreas map staan? (Deze Computer --> C-Schijf --> Program Files --> Rockstar Games --> Grand Theft Auto San Andreas) Meestal moet je hem daar inzetten anders doet hij het niet. Lees ook even de Readme door die waarschijnlijk bij de Trainer zat.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja bij mij doet hij het ook niet rAAR

edit

ja heý bedankt vóór állés thánks

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Deze trainer heb ik ook en die doet het gwn perfect...

Heb je em in de SA map gezet?]

Miss eerst de readme lezen..

Je moet SA eerst opstarten en dan als je ingame bent ALT + TAB en ga dan naar je SA map en druk dan op Carspawner -> Inject Trainer -> Launch trainer en dan moet je de keys instellen

Veel succes!

Geplaatst:

Er zit geen readme bij.

Dus de hele map in de San Andreas map zetten bij de program files,

en dan tijdens het spel de trainer starten?

Groeten

Nee je hoeft niet de hele map er neer te zetten, je moet alleen het progammatje (de trainer) er in zetten, en dan moet je inderdaad eerst het spel opstarten, en dan de trainer opstarten. Soms zitten er ook nog een paar andere bestandjes in dat bestandje die kan je het beste er ook inzetten, zet gewoon alles erin dan doet hij het wel!

Succes.

Bewerkt: door Typhoon
Er zit geen readme bij.

Dus de hele map in de San Andreas map zetten bij de program files,

en dan tijdens het spel de trainer starten?

Groeten

Je moet de trainer gewoon downloaden, dan moet je het gedownloade bestand uitpakken. De uitgepakte bestanden zet je in je SA main map. Meestal: C:>Deze computer>Progam Files>Rockstar Games> GTA SA.

Dan even iets anders; Uitpakken doet men meestal met WinRar, ik raad je aan dit in vervolg ook te doen als je dat nog niet deed. >Hier< kun je WinRar downloaden, als je dat gedaan hebt instaleren.

Dus eerst raad ik je aan Winrar te downloaden en te instaleren, dan ga je de trainer downloaden. Als je dan de trainer hebt gedownload moet je met je rechtermuisknop erop klikken en dan op: 'Extract Here' klikken.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...