RedNeck Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 kan iemand me uitleggen hoe deze carsspawner werkt http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...r_Spawner;44628 Reageren
cactusdildo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 srry maar ik kan je niet helpen want ik word r zelf ook nie veel weizer van >>> Door Dizzee: Post dan ook niet, daar heeft hij niet veel aan he. <<< Reageren
Donwell Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Volgens mij heb ik die ook, kan het zijn dat het deze is? In dat geval: Start GTA SA op. Start een savegame of nieuw game. Start de Carspawner op door op 'Inject trainer to SA' te klikken. Als het goed is kun je nu op Launch Trainer klikken, doe dat ook. Zoek of typ een auto. Klik nu op de auto die je zoekt. Druk op Teleport, nu zie je een scherm, klik die weg. Ga terug naar SA, als het goed is staat je voertuig er nu! Veel Geluk! TcT MaFioSo Reageren
RedNeck Geplaatst: 18 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 nee die heb ik niet maar als je zo vrij wilt zijn om mij die te sturen zou ik dat op prijs stellen Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Heb je er dan een screen van? En heb je de trainer wel in de gta sa map staan? Reageren
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Volgens mij heb ik die ook, kan het zijn dat het deze is? In dat geval: Start GTA SA op. Start een savegame of nieuw game. Start de Carspawner op door op 'Inject trainer to SA' te klikken. Als het goed is kun je nu op Launch Trainer klikken, doe dat ook. Zoek of typ een auto. Klik nu op de auto die je zoekt. Druk op Teleport, nu zie je een scherm, klik die weg. Ga terug naar SA, als het goed is staat je voertuig er nu! Veel Geluk! TcT MaFioSo Ik heb dezelfde Carspawner als TcT MafIosO. Mijn exuses dat ik die vanmorgen niet gelijk had gegeven want deze is idd een stuk makkelijker. Gebruik de instructies van TcT MafIosO. Carspawner Bewerkt: 18 juli 2006 door SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.