Flitskikker Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Hoe kom je bij Cedar Ridge Observatory in Shoreside Vale. Ik probeer er de hele tijd al te komen maar het lukt niet, de bergen zijn te stijl. Weet iemand hoe je er kan komen? Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Je kan er niet komen met de auto, maar het moet wel kunnen met een Dodo.. dit moet ik zelf ook nog een keer proberen Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Volgens mij geraak je er ook niet met een dodo want achterde onzichtbare muur kan je door de grond vliegen. Reageren
Mark B. Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Dan blijft het dus bij kijken vanuit je Dodo als de informatie van maarte41 klopt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 (bewerkt) ALS jullie er dan zijn gekomen, kunnen julle dan een screenshot maken plz... Mijn vliegkunsten met de Dodo zijn niet erg goed....... Ik wil graag Ghosttown bereiken en iemand zei dat je met een sniper het kon zien bij Cedar Ridge Observatory. -------------- EDIT: Ik heb nog een beter plaatje: maar het lukt mij nog steeds niet om er te komen. Bewerkt: 10 september 2005 door flitskikker Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Op Shoreside is een gebouw (rechtsboven) waar je niet in mag. wat moet je er voor doen om daar wel in te kunnen. Daar ergens: EDIT: Sorry had de pol van flitskikker niet gezien, maar zijn er wel screens van? Bewerkt: 9 september 2005 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Mark B. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) Ja, hier is een screen daarvan: beetje onduidelijk maarja.. Bewerkt: 9 september 2005 door Mark B. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Beetje vaag ja Ik zie eerder een hoofd dan dat ding Heeft er nog iemand anders een screen Reageren
Darth Vader Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 het lijkt erop dat er een ander screenshot doorheen is gewerkt Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Is niet zo want bij de pijl kan je zien dat hij een foto neemt. En dat het een foto is en geen print screen kan je zo wel zien. Link Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Op Shoreside is een gebouw (rechtsboven) waar je niet in mag. wat moet je er voor doen om daar wel in te kunnen.Daar ergens: EDIT: Sorry had de pol van flitskikker niet gezien, maar zijn er wel screens van? Dit topic gaat een beetje offtopic. Maar om weer ontopic te gaan: Je kan dat gebouw niet in. Ik heb heb model een keer bekeken met MooMapper, En het is gewoon een hol ding. Bovendien staat het op grond waar je doorheen zakt. Vandaar dat je er ook niet kunt komen. Dit is zo gedaan omdat je anders bij "het einde van het spel" uitkomt. En dan kun je Ghost Town zien liggen. Dat is niet de bedoeling van R*. Voor meer info over Ghost Town: kijk hier even tussen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Maar waarom hebben ze het erin gedaan? Om aantegeven dat het land gewoon verder gaat ofzo? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Maar waarom hebben ze het erin gedaan?Om aantegeven dat het land gewoon verder gaat ofzo? Je bedoelt dat gebouwtje toch? Nou, ik denk dat ze het er voor de sier neer hebben gezet. Om die kalen bergen gewoon wat op te fleuren. Of misschien om de indruk te geven dat het land verder loopt. Dat kan ook. Bewerkt: 10 september 2005 door Gunslinger Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Maar waarom hebben ze het erin gedaan?Om aantegeven dat het land gewoon verder gaat ofzo? Je bedoelt dat gebouwtje toch? Nou, ik denk dat ze het er voor de sier neer hebben gezet. Om die kalen bergen gewoon wat op te fleuren. Of misschien om de indruk te geven dat het land verder loopt. Dat kan ook. Ik denk inderdaad dat laatste, zo lijkt het inderdaad meer alsof de stad nog een beetje doorloopt in de bergen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.