Chi Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Okee, ik wil beginnen met zeggen dat ik werkelijk niet goed wordt van het aantal spamtopics over cheats en het uitspelen van het spel met cheats. Laat het duidelijk zijn: - Volgens deskundigen is San Andreas niet meer 100% uit te spelen na het gebruik van codes. Voor hoeveel procent dan wel? Voor 99% natuurlijk. Nu denken alle stomme n00bs gelijk weer dat die ene procent toch niet uitmaakt, maar voor de echte die-hard is die ene procent juist het belangerijkste. Nu heb je van die mensen die dan Vice als voorbeeld nemen van "Uitspelen en niets krijgen" , maar daar gaan ze juist de fout in. Wanneer je Vice voor 99% uitgespeeld had, kreeg je geen T-shirt. Wanneer je Vice 100% uitgespeeld had, kreeg je een T-shirt met daarop de teskt "I Completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt", wat een duidelijk verwijs was naar het T-shirt uit de film "The Game". Nu denken mensen gelijk weer: "Tis toch maar een stom T-shirt...". DOE JE OGEN OPEN! HET GAAT EROM DAT JE IETS EXTRA'S KRIJGT ALS JE HET SPEL ZONDER CHEATS UITSPEELD. Speculaties doen de rondte dat je de beruchte opgevoerde op-need-for-speed-underground lijkende superauto krijgt als je het spel 100% uitgespeeld hebt. Andere beweren dat je een pak krijgt wat je 100% Sex Appeal geeft. Misschien krijg je met 100% wel een speciale shop waar je Vinyls op je auto kunt plakken.. of misschien krijg je de mogelijkheid om met Dual AK's te spelen. Je weet het niet, dus vel ook geen oordeel. Iedereen die z'n slabek open trekt over het feit dat je het spel 100% met cheats kunt uitspelen zonder bewijs te hebben, heeft het bij mij niet goed. Hetzelfde geldt andersom. Zolang er geen bewijs is wil ik geen domme uitspraken horen die moeten verwijzen naar einige feiten die tot op heden nog niet bekend zijn. Ik dank jullie (en mijn hart dankt jullie ook), Chironu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 en vriend van mij beweerd dat ie de 100% al gehaald heeft ik zal is vragen of ie iets speciaal kregen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 jep dat t-shirt bij vice city was echt zwaar te gek :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 I don`t give a fuck of ik t 100% uit kan spelen ookal krijg ik 200healtof armor of autos die sterker zijn of een t-shirt (dat kreeg je een meetje bij vice city als je het uitspeelde)als me auto inde fik stond gebruikte ik de cheat full health en me auto was weer okeej bij s.a moeten ze bij meer bij mij aankomen en als het wat is speel ik t zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Maar als je cheats gebruikt krijg je 99%, en de volgende keer (newgame) ga je zonder cheats, kan je dan alsnog 100% halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Payback Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Maar als je cheats gebruikt krijg je 99%, en de volgende keer (newgame) ga je zonder cheats, kan je dan alsnog 100% halen? volges mijn wel. want dan speel je toch weer een heel niej game of niej?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alex Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik heb hem 100% uitgespeels en alles wat ik heb gehad is een special pak en een nieuwe auto die IN ganton staat nast je huis en een hydra in ganton!!!!!!!!!!!!!!1 dus niet zeiken, en ja ik zal binnenkort een foto maken van me status Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Okee, ik wil beginnen met zeggen dat ik werkelijk niet goed wordt van het aantal spamtopics over cheats en het uitspelen van het spel met cheats. Laat het duidelijk zijn:- Volgens deskundigen is San Andreas niet meer 100% uit te spelen na het gebruik van codes. Voor hoeveel procent dan wel? Voor 99% natuurlijk. Nu denken alle stomme n00bs gelijk weer dat die ene procent toch niet uitmaakt, maar voor de echte die-hard is die ene procent juist het belangerijkste. Nu heb je van die mensen die dan Vice als voorbeeld nemen van "Uitspelen en niets krijgen" , maar daar gaan ze juist de fout in. Wanneer je Vice voor 99% uitgespeeld had, kreeg je geen T-shirt. Wanneer je Vice 100% uitgespeeld had, kreeg je een T-shirt met daarop de teskt "I Completed Vice City and all I got was this lousy T-shirt", wat een duidelijk verwijs was naar het T-shirt uit de film "The Game". Nu denken mensen gelijk weer: "Tis toch maar een stom T-shirt...". DOE JE OGEN OPEN! HET GAAT EROM DAT JE IETS EXTRA'S KRIJGT ALS JE HET SPEL ZONDER CHEATS UITSPEELD. Speculaties doen de rondte dat je de beruchte opgevoerde op-need-for-speed-underground lijkende superauto krijgt als je het spel 100% uitgespeeld hebt. Andere beweren dat je een pak krijgt wat je 100% Sex Appeal geeft. Misschien krijg je met 100% wel een speciale shop waar je Vinyls op je auto kunt plakken.. of misschien krijg je de mogelijkheid om met Dual AK's te spelen. Je weet het niet, dus vel ook geen oordeel. Iedereen die z'n slabek open trekt over het feit dat je het spel 100% met cheats kunt uitspelen zonder bewijs te hebben, heeft het bij mij niet goed. Hetzelfde geldt andersom. Zolang er geen bewijs is wil ik geen domme uitspraken horen die moeten verwijzen naar einige feiten die tot op heden nog niet bekend zijn. Ik dank jullie (en mijn hart dankt jullie ook), Chironu YEAH :lol: :lol: iedereen die cheat is n00b en stinkt <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiegy Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 als je hem voor 100% uitgespeeld hebt en dan cheats gebruikt gaat dan die ene % er wel af??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 als je cheat speel je het spel niet zoals het bedoelt is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 als je cheat speel je het spel niet zoals het bedoelt is... warom zijn er dan cheats??? sommige voor de fun ok maar je hebt ook genoeg spellen zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Als je cheat kan je dus neit gamen, zonder cheats is het makkelijk te doen... Wat alex zegt heb ik ook al ergens anders gelezen, dus dat zal wel kloppen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik heb Gta niejt gekoxht voor te scheaten dus.. ben nu op 95 % nog ff en dan hoop ik de 100% Te halen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik ken iemand die heeft hem bijna helemaal uitgespeelt alleen nog ambulance en taxi hij zit nu ergens in de 90% dus hij is er bijna ik zal wel vragen als hij de 100% heeft wat hij kreeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Ik heb 1 Cheat spel kwam ik uit op 99.99% en krijg je alles wat je normaal ook krijgt Tank,Hydra etc Ik heb je niet cheat spel @ 100% en het maakt niets uit alleen die 0.01% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.