Jump to content

combine harvester

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan ik de combine harvester vinden zonder dat hij op slot is?

dit is waar gta voor mij om draait.

bij mij doet hij het toch niet nu want ik krijg steeds sstopschermen :@:@(chrash gevaar)

thnx

jory 8)

Geplaatst:

Alles Combines zitten op slot, als je ervoor gaat staan en schiet op het hoofd van die bestuurder. Dan valt hij eruit, valt hij er dan nog niet uit blijf op zijn lichaam schieten. Dan valt hij er dan vanzelf uit.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Geplaatst:
waar kan ik de combine harvester vinden zonder dat hij op slot is?

dit is waar gta voor mij om draait.

bij mij doet hij het toch niet nu want ik krijg steeds sstopschermen :@:@(chrash gevaar)

thnx

jory 8)

war zijn comine harvester?

Geplaatst:

? wat zeg je nu weer!

Idd dat klopt, maar als je er een wilt moet je zoals hier overal staat! schiet de pers. dood die er in zit.

Dan valt hij door de deur

>>> Door Dutchy3010: Je bumpt een topic waarin de laatste post een jaar geleden was, en daarnaast is dit antwoord al eerder gegeven. Gelieve in het vervolg niet meer te doen.<<<

• 1 year later...
Geplaatst:

8)8) hoi daar ben ik weer mijn pc doet het weer hoor !!!

aleen van welke kant moet je zon mannetje beschieten dat ie geen bochten maakt of over je heen rijdt maar dat je hem wel kan beschieten

Geplaatst:
8)8) hoi daar ben ik weer mijn pc doet het weer hoor !!!

aleen van welke kant moet je zon mannetje beschieten dat ie geen bochten maakt of over je heen rijdt maar dat je hem wel kan beschieten

gewoon ze hoofd eraf knallen met een sniper. maar bij mij zitten ze helemaal niet op slot :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...