jory Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 waar kan ik de combine harvester vinden zonder dat hij op slot is? dit is waar gta voor mij om draait. bij mij doet hij het toch niet nu want ik krijg steeds sstopschermen :@(chrash gevaar) thnx jory Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Alles Combines zitten op slot, als je ervoor gaat staan en schiet op het hoofd van die bestuurder. Dan valt hij eruit, valt hij er dan nog niet uit blijf op zijn lichaam schieten. Dan valt hij er dan vanzelf uit. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 waar kan ik de combine harvester vinden zonder dat hij op slot is?dit is waar gta voor mij om draait. bij mij doet hij het toch niet nu want ik krijg steeds sstopschermen :@(chrash gevaar) thnx jory war zijn comine harvester? Reageren
jory Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 bij het plattelandvriendinnetje in de buurt van mount chilliad :tu: Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Een Combine Harvester (klik, voor het plaatje) is een wagen. Combine Harverster (klik om naar deze missie toe te gaan) is ook een missie in Badlands. Deze wagen vind je in Badlands veel op weilanden rijden, als je over mensen heen rijdt, dan maakt hij blokjes vlees van die mensen. Veel plezier ermee, Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ah jah, juist! thx ruurd! Een pikdosser in het vlaams. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 De combines zitten alemaal op slot. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 ? wat zeg je nu weer! Idd dat klopt, maar als je er een wilt moet je zoals hier overal staat! schiet de pers. dood die er in zit. Dan valt hij door de deur >>> Door Dutchy3010: Je bumpt een topic waarin de laatste post een jaar geleden was, en daarnaast is dit antwoord al eerder gegeven. Gelieve in het vervolg niet meer te doen.<<< Reageren
jory Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoi daar ben ik weer mijn pc doet het weer hoor !!! aleen van welke kant moet je zon mannetje beschieten dat ie geen bochten maakt of over je heen rijdt maar dat je hem wel kan beschieten Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 hoi daar ben ik weer mijn pc doet het weer hoor !!! aleen van welke kant moet je zon mannetje beschieten dat ie geen bochten maakt of over je heen rijdt maar dat je hem wel kan beschieten gewoon ze hoofd eraf knallen met een sniper. maar bij mij zitten ze helemaal niet op slot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.