Jump to content

Help mij!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, kunnen jullie mij helpen bij de missie bij mendez thuis je bent een robot en je moet de code kraken

kunnen jullie mij vertellen wat de code is,!?

ps, ik weet de naam van de missie niet meer dus sorry daarvoor!

mvg Vittali

Geplaatst:

Nou je moet naar het huis van mendez daar moet je in een busje stappen,

dan moet je een robot besturen en de kluis zoeken daar heb je even de tijd voor en maar een paar pogingen voor de kluis om die code te kraken, tussen het kraken door moet je opruimen enzovoort...

ps, mensen kom op help me:p ik heb nog maar 1 poging over..

Geplaatst:
Als je de code moet weten, die is: 8423[/font] ;)

k , das leuk , maar ik heb ergens gelezen dat deze code bij elke missie verandert , dus :clown: .klopt dit ook ?

Geplaatst:

Als je de code moet weten, die is: 8423 ;)

k , das leuk , maar ik heb ergens gelezen dat deze code bij elke missie verandert , dus :clown: .klopt dit ook ?

Ja dit klopt

Alleen of dat ook geld per spel of per keer dat is niet bekend

maar de code is wel steeds anders

Geplaatst: (bewerkt)
Wat moet je in de tweede missie van de Mendez Brothers doen ?

De missie heet Hostile Takeover.

http://nl.wikigta.org/index.php/Hoofdmissi...Mendez_Brothers

Hierin moet je een Gebouw van de Bikers overnemen. Het is een 'Empire Bulding' gebouw, het gaat ook hetzelfde alleen iets moeilijker. Eerst moet je namelijk een hele hoop Bikers vermoorden bij het gebouw, meer als bij een overname bij 'Empire Bulding'. Zoek goed dekking want je krijgt te maken met veel wapen soorten! Bikers met vuisten en knuppels maar ook met Sub Machine guns en Ak 47's.

Daarna moet je nog een hele motor groep van Bikers vermoorden. Pas daar wel op want als je te dicht bij komt schieten deze terug! Het makkelijkste is om een 'Biker Angel' te pakken bij het gebouw en daarna een drive-by te doen op de Bikers.

Na deze missie is het gebouw van jouw :).

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Als je de code moet weten, die is: 8423[/font] ;)
Zou je dit alsjeblieft de volgende keer tussen spoilertags doen, ik hoop namelijk niet dat ik het nog weet als ik bij die missie ben :puh:;)

>>> Door Dizzee: Aangepast. :puh:<<<

Je kan hem in de kelder vinden! Je moet allereerst door de keuken gaan, om zo een vooraadskamer te bereiken. Nu moet je een deur zoeken, waarbij de trap naar beneden gaat als je die trap bent afgegaan, dan moet je de kluis normaal gezien zien staan! De Domestobot is trouwens uitgerust met een soort van satelietarm, deze kan je ook naar de kluis leiden. ;)

Veel succes.

Bewerkt: door Svenie

Oke bedankt,

dat van die sattelietarm wist ik trouwens al hoor maar ik kon de kluis maar niet vinden.

Ik ga het nu proberen en edit straks wel of het gelukt is.

Boris H.

EDIT: Het is gelukt!

Bewerkt: door the gtasafan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...