profile Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Op vrijdag 16 November 2007 is het weer zover.Al weken zijn Weijers Domino Productions bezig aan een groot spektakel dat Vrijdag zijn gang zal gaan.Het thema is Falling Into Life.Domino day 2007 word beter dan 2006 zegt Robin Paul Weijers.Maar ja,dat zegt ie elk jaar.Gaat het ook echt waar zijn.Gaat er een nieuw record gevestigd worden.JA of NEEN.Wat denk jij,ga jij kijken en nog veel meer over domino day.Vertel het hier. meer informatie op de officiele site. Bewerkt: 11 november 2007 door profile Reageren
philip14 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 ik denk wel dat ze weer het record gaan verbreken en ik ga denk ik wel kijken Reageren
K.O. Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren. Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen Reageren
bramboy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 ik kijk ieder jaar dus waarom nu niet..... maar het record gaan we VAST verbreken Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen Inderdaad, die spellen zijn echt kansloos. Die zijn super makkelijk en dan ga je bellen maar 0.00001% kans dat je in de uitzending komt. Maar ik kijk er elk jaar naar Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik denk dat ik het wel ga kijken tenzij er een ander leuk programma op tv komt. Het is meestal wel grappig als ze het record halen. En idd de figuren die tevoorschijn komen uit de dominostenen zijn echt meesterlijk! Reageren
Gino99 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen Inderdaad, die spellen zijn echt kansloos. Die zijn super makkelijk en dan ga je bellen maar 0.00001% kans dat je in de uitzending komt. Maar ik kijk er elk jaar naar Ik ook.2004 vond ik het mooiste jaar .Maar die kansloze belspeletjes,en die kansloze auto die je ermee kan winnen,dat hoeft niet Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 16 November alweer? Woh, ik woon in Leeuawrden en ik hoor mensen er nooit over praten. Maar ik ga zeker kijken! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Welke lapzwans hebben ze deze keer gestrikt om die spelletjes te presenteren? Hun vaste host of Chris Zeegers? In ieder geval hoop ik dat er weer een hoop leuke verhalen zin zitten. Wat is het thema van dit jaar ook al weer? Of is het nog niet bekend? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Jah ik ga denk ik ook wel kijken. Ziet er altijd wel grappig uit, al die figuren.Alleen jammer dat je 300x zo'n ubersimpel belspelletje krijgt met die dominostenen... Heb t niet zo op belspellen Gelukkig mogen de belspellen niet meer sinds deze maand... Maar ontopic. Ik heb het meestal wel een beetje op de achtergrond aanstaan. Maar ik ga er niet voor zitten ofzo. Het leukste is eigenlijk als het record niet verbeterd wordt. Ben je al die maanden helemaal voor niks bezig geweest Reageren
tjoef Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Gelukkig mogen de belspellen niet meer sinds deze maand... Echt waar?? Dat was voor mij de enige reden om er niet naar te kijken. Ik vind het schitterend welke figuren en acties er kunnen worden uitgevoerd met die dominosteentjes. Ik hoop dat ze het record breken... Reageren
T-Designz Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik vind het echt knap dat ze van zo iets saais zo iets moois kunnen maken xD Je ziet echt een mooie texture erin enzo. Reageren
Wesley Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik kijk het ook ieder jaar weer, ofals ik dit jaar ga kijken weet ik zelf niet echt. Ik denk het wel, aangezien ik meestal achter de laptop zit, en zo kan ik dus ook meteen naar de TV kijken. Lekker handig Reageren
LBG Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik kijk het nooit, het duurt me altijd veel te lang voordat ze eindelijk iets omgooien en dan is het net 2 minuten aan het vallen en dan komt er weer reclame en domme belspelletjes en dan 10 minuten later gaat het weer verder. En allemaal van die figuurtjes van omgevallen domino steentjes heb ik na een tijdje ook wel gezien. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Opzich vind ik het altijd wel leuk om te zien, als Domino Day toevallig op een avond valt waarop ik niks te doen heb en thuis zit of samen met iemand anders tv aan het kijken ben. Al die bouwwerken, al die duizenden steentjes... ik heb daar echt bewondering voor, dat al die mensen zo geconcentreerd bezig zijn geweest om die allemaal op te zetten (alhoewel een vogeltje daarvoor doodschieten belachelijk is). Maar anderzijds vind ik het ook weer een kansloos project: ieder jaar weer wordt het record verbroken, en het jaar daarop moeten er weer véél meer steentjes omvallen, wil je het record verbreken. Dat schiet toch niet op zo? Doe zoiets om de 5 jaar dan, of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.