Jump to content

vast bij missie Domo Arigato Domestoboto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De code is volgens mij iedere keer anders. Bij mij is het 8419 maar bij een ander iets anders. Het is gewoon proberen. Als je 2 cijfers hebt dan moet die gewoon onthouden voor de volgende poging

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
De code is volgens mij iedere keer anders.

Nee hoor, de code blijft elke keer hetzelfde. In principe heeft GTAGijsso dus al het goede antwoord op jouw vraag gegeven... :Y

Geplaatst: (bewerkt)
nee hoor de code was bij mij anders :eten::7

Dan zou ik het nog maar een keertje controleren. Ach ja, als je hem niet kan kraken, dan heb je hier een soort mini tuturial:

Rechts van het menu zie je 4 pijltjes. De bovenste staat voor het eerste cijfer, de rechter voor het tweede cijfers, de onderste voor het derde cijfer etc. Vul allereerst vier verschillende willekeurige cijfers in. Als het pijltje rood wordt, staat het cijfer niet in de code, als hij blauw wordt staat hij wel in de code maar op de verkeerde plaats, en als het pijltje groen wordt dan heb je het correcte cijfer. Op die manier kraak je code erg makkelijk ;)
Bewerkt: door M4X
  • 1 maand later...
Geplaatst:

je kan ook gaan masterminden daar bedoel ik mee bijvoorbeeld 1111 en dan als er een goed is of meer doen je bijvoorbeeld 222 enz enz

Geplaatst:
btw de code is als je het wilt weten 8423

Het staat op Wikigta en anders kan je het weten door het woord VICE op je telefoon. de V staat voor 8, I voor 4, C 2 en E=3

Geplaatst:
Het staat op Wikigta en anders kan je het weten door het woord VICE op je telefoon. de V staat voor 8, I voor 4, C 2 en E=3

Het kan heel goed dat Rockstar Games op deze manier aan hun code is gekomen :puh:

Ik zet dit wetenswaardigheidje ook even op WikiGTA :) Altijd leuk om te weten, natuurlijk.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb een klein vraagje je moet steeds klusjes met die robot oplossen maar wanneer moet ik de kluis openen?

Nee hoor, dit hoeft niet per se. Als je een klusje hebt afgerond, dan moet je gaan zoeken naar de kluis en de code daarvan kraken. Dit moet je zo snel mogelijk doen, want anders roept Armando je weer voor een klusje en dit gaat ten koste van het zoeken naar de kluis en het kraken van de code.

Geplaatst:

Gehaalt appejtje eitje lekker :eten: Bedankt dat jullie zeiden dat je gewoon naar de kluis moest zoekken andars was ik nu nog steeds bezig :Y

• 4 weken later...
Geplaatst:
wie weet de code van de kluis in deze missie ik vind hem echt heel moelijk :Y

de code is 8423 (weet ik na 3 maanden nog steeds) ^_^

Geplaatst:

de code is 8423[/font] (weet ik na 3 maanden nog steeds) ^_^ ^_^

>>> Door SummerBase: Goed van je man! :D Maar zet wel even in het vervolg een spoilertje over je code... ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...