libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Wie heeft voor mij de bestandjes voor het downgraden alvast bedankt. Jeroen Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hoe het downgraden allemaal in z'n werk gaat, vind je in een topic waar iemand de handleiding daarvoor heeft geschreven. De link naar het topic is deze. Met die handleiding zul je er wel uitkomen! Veel succes, en ook met GTA natuurlijk. Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Hier heb je die Patch, Daarmee downgrade hij automatish... (Het is een directe download link) Edit: Froodoo was me voor Bewerkt: 1 oktober 2006 door Lampje Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Hey.. de bestanden werken niet je kunt ze niet downloaden. help me Jeroen Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 (bewerkt) Hey.. de bestanden werken niet je kunt ze niet downloaden. help meJeroen Ik heb nog een keer hetzelfde bestandje gevonden, maar dan kun je hem nu via Rapidshare downloaden. Klik onderaan de pagina op Free, tik op de volgende pagina de code in die op het scherm staat, en dan kun je de patch downloaden en installeren. Succes! [Edit] Hier is de link ernaartoe: Klik! Bewerkt: 1 oktober 2006 door Froodooo Reageren
libertycitypc Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Dank je wel nu kan er op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.