swabbertje Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 hallo ik had een vraag hoe kan je san andreas van versie 2 naar een krijgen als je blieft help me alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) halloik had een vraag hoe kan je san andreas van versie 2 naar een krijgen als je blieft help me alvast bedankt Nou dat is hel simpel hoor. Je download even »deze« patch, je instaleert hem vervolgens even. En als het goed is moet je dan V1 hebben. Veel plezier ermee! @ BaasB; je kan haast nooit zien of iemand al aan het postten is, dus ik verwijt je ook zeker niets. Bewerkt: 21 november 2006 door -Matthijs- Reageren
BaasB Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) halloik had een vraag hoe kan je san andreas van versie 2 naar een krijgen als je blieft help me alvast bedankt Dat kan met deze patch: Klik. Als je nog vragen hebt over de installatie, vraag het maar. Succes ermee. EDIT: Je was me voor -Matthijs-. Ik heb hem precies dezelfde link gegeven als jij hem gegeven hebt, maar het is niet dat ik die link gewoon uit de post hierboven heb gekopieerd. Ik zag onderaan dit topic nog niemand staan die aan het posten was, dus ik dacht, laat ik maar posten. Ik zeg dit maar even om misverstanden te voorkomen. Bewerkt: 21 november 2006 door BaasB Reageren
Preddy Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ruurd31 heeft ooit nog eens een uitgelegd in een post hoe dit moet. Zie deze link. Komt neer op een patch downloaden en installeren. Voor de volledigheid is dit topic misschien nog aan te raden. Veel succes . Edit: Had het natuurlijk kunnen weten . Zoek tegenwoordig trouwens zelf in Internet Explorer, terwijl ik ingelogd ben met Firefox. Verdwijnt je naam niet onderaan het topic. Bewerkt: 21 november 2006 door Preddy Reageren
swabbertje Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 hoi want ik heb modern mod gedownload maar dan zegt ie dat gta-sa.exe verkeerd is dan sluit hij hem af hoe kan dat alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 hoi want ik heb modern mod gedownload maar dan zegt ie dat gta-sa.exe verkeerd is dan sluit hij hem af hoe kan dat alvast bedankt Als je net die patch geïnstaleerd hebt, ligt het daar niet aan. Ik denk dan dat het aan de mod zelf ligt, omdat die .exe nu verkeerd is. Als er geen uninstaller bijzit, of als je geen back-ups hebt gemaakt zou ik eerst eens alles opnieuw gaan instaleren. Je hebt namelijk gta-sa.exe nodig om GTA te starten. Reageren
swabbertje Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 jah oke dat begrijp ik oke dankje wel allemaal Reageren
swabbertje Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 maar hoe krijg ik hem dan dat ie het wel doet alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.