Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40879 Als je genoeg respect hebt krijg je de optie om een gang bij elkaar te halen. Je moet dan iemand van de grove gang (met groene kleding aan enzo) targeten en dan op pijltje omhoog drukken, dan volgt dat ventje je overal en helpt ie mee met schieten enzo... Ik kan nu alleen nog maar een gang van 3 extra ventjes maken.
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren Auteur comment_40883 Als je genoeg respect hebt krijg je de optie om een gang bij elkaar te halen.Je moet dan iemand van de grove gang (met groene kleding aan enzo) targeten en dan op pijltje omhoog drukken, dan volgt dat ventje je overal en helpt ie mee met schieten enzo... Ik kan nu alleen nog maar een gang van 3 extra ventjes maken. kan je alleen die met die groene pakjes je laten volgen? Bewerkt: 29 oktober 200420 jaren door getagun
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40922 Ja. Je kan het proberen bij The Ballas e.d maar dan doen hun ook richten op je. En believe me, zijn houden hun wijsvinger niet stil B)
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40927 Soms ook dat andere vingertje ook niet..:$ Dat gang oprichten vind ik beetje geinig wel, maar die gasten kunnen niet over hoge hekken springen ! Wel handig voor drive-by B) ..
Geplaatst: 29 oktober 200420 jaren comment_40932 bij mij klimde ze wel over 1hoge hek:S dus het kan wel!
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_40964 bij hoeveel missies kun je dit gaan doen , en hoe krijg je het snelste respect
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_40990 He, kan je ook je respect verliezen of zie ik weer eens verkeerd??? En nog een vraagje---> Kan je je eigen gang niet iets anders geven dan pistool. Een uzi zou handig zijn. :rolleyes:
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41033 Ze gebruiken het wapen wat ze bij zich hebben kan een gewone gun zijn of zo'n tec9 of zo. Ik kon die gang shit pas unlocken toen ik die graveyard missie moest doen(waar je die leider van die andere gang moet wasten). Ze werken alleen vaak niet mee. Cover'en je niet wanneer je het nodig hebt of rennen soms gewoon weg.
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41201 ik kon die gang members mij al snel mij laten volgen na de eerste paar missies van sweet (2 ongeveer)
Geplaatst: 30 oktober 200420 jaren comment_41205 ik heb al meegemaakt dat die groene dikkop zij iets van sorry cj ive got a serious headacke <_< zat wel in een missie dacht ik
Geplaatst: 11 februari 200619 jaren comment_337278 ik kan al een 7 personen gang maken ik heb genoeg respect maar ik heb hun hulp niet zo vaak nodig
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337657 Heomeer respect je krijgt hoe groter je de gang kan maken als je het meeste respect hebt kan je volgens mij een 7 man gang maken. Richt met je pistool op de gang members en druk dan h of g in dan heb je ze gerecruteert.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337745 Heomeer respect je krijgt hoe groter je de gang kan maken als je het meeste respect hebt kan je volgens mij een 7 man gang maken.Richt met je pistool op de gang members en druk dan h of g in dan heb je ze gerecruteert. Neen je moet op iemand richten en dan H+G drukken! nu kan je door middel van h en g zorgen dat je gang blijft staan of je volgt.
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_338064 als je alle honderd tags hebt krijgt je gang the groove street families ook betere en sterkere wapens
hoe kan ik een eigen gang maken?