Jump to content

eigen bedrijf


SNIPER44

Recommended Posts

hoi zou je in GTA IV niet je eigen bedrijf(je) willen om wat extra bij te verdienen?

illegaal of legaal aan jouw de keuze.

handelen in drugs wapens auto's enz.

ik zou graag hier wat meningen over willen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    13

  • GekkieJ01

    5

  • SNIPER44

    4

  • Naudin

    4

lijkt me wel leuk, als je er maar niet te vaak heen hoeft te rijden, want dan zul je net zien dat je in de andere kant van de stad bent en dat je dan naar je bedrijf moet aan de andere kant :bonk:

en btw, er is bekend gemaakt dat van de ene kant naar de andere kant lopen in GTA IV minimaal een uur lopen is.

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me wel leuk, als je er maar niet te vaak heen hoeft te rijden, want dan zul je net zien dat je in de andere kant van de stad bent en dat je dan naar je bedrijf moet aan de andere kant :bonk:

en btw, er is bekend gemaakt dat van de ene kant naar de andere kant lopen in GTA IV minimaal een uur lopen is.

ik zal even mezelf quoten om dit uit de wereld te helpen.

er is feit dat als je met de voet van de eenne helft naar de andere helft van de stad wilt je minstens een uur onderweg bent!

Deze topic!

dat is geen feit, dat is speculatie van een blad, en er word niet in het blad gezegd of het een echt uur, een ingame uur is en met welk transportmiddel het een uur duurt. Dus feit zou ik het niet echt noemen :bonk:

Het is juist wel een feit anders was het allang weggehaald!

En als je me post had gelezen sta erin dat je Te voet! 1 uur overdoet.. En het is natuurlijk In-game!

Een in-game uur? In gta 3 e.d. was een in-game uur 1 minuut hoor. Je kan nog niet eens van de ene kant van een eiland van gta 3 naar de andere kant in een in-game uur.

En er staat niet in dat het te voet is, ik bewijs het even met een quote uit het blad:

"In previous GTA games, driving from one end of a city to the other rarely took longer than 10 or 15 minutes. To get from one side of the new and improved Liberty City to the other will take you at least an hour."

Staat daar bij welk voertuig en echte 60 minuten of ingame? NEE! En er staat minstens! (at least) en minstens is niet te voet, dat is met de snelste auto zeg maar.

Als je de feiten niet weet, post ze dan niet.

het is dus niet een echt feit, lang niet zeker, en met de voet is door iemand erbij verzonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bedrijf in de trant van de Doherty Garage of Wang Cars lijkt me zelfs zelfsprekend. In alle GTA's heb je wel (bij) bedrijven geholpen/gehad/gewerkt. Zelf ervoor kiezen om een bedrijf te beginnen en serieus mensen laten solliciteren lijkt me echt helemaal niks. Dit heeft niks met GTA te maken, dan zou het spel Office Tycoon moeten heten of iets dergelijks. Natuurlijk zit je in criminele handel en natuurlijk zit je, op welke manier dan ook, betrokken bij een bedrijf. Voor mijn part moet je geld investeren in een bedrijf tot een bepaald bedrag, zodat je er missies kan aannemen. Maar het écht zelf op de been moeten houden en directeur spelen lijkt me echt helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

als er dan een bedrijf zou inkomen dan zou ik ook toch het liefst wat meer missies ervan doen.

en er meer bij betrokken zijn.

maar als je dan die missies gedaan hebt, dat je dan altijd nog mensen kan afpersen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...