Jump to content

Finish Him ( Actievment )


I MICK I

Recommended Posts

Ik doe all ongeveer een week om dit actievment te halen.

kan iemand me wat tips geven of uitlegen? ik weet namelijk ook niet wat ik moet doen, ik kan niet heel goed engels. :{

ik dacht dat je 10 mensen in 4 minuten moest ombrengen ofzo?! :puh:

alvast bedankt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe all ongeveer een week om dit actievment te halen.

kan iemand me wat tips geven of uitlegen? ik weet namelijk ook niet wat ik moet doen, ik kan niet heel goed engels. :{

ik dacht dat je 10 mensen in 4 minuten moest ombrengen ofzo?! :puh:

alvast bedankt. ;)

Kijk, deze Achievement is best wel lastig maar er zijn een paar trucjes, in deze vid kan je ze zien:

Je moet de mensen bijna doodslaan en dan wachten tot ze jou aanvallen. Als ze jou beginnen te slaan moet je op A drukken. Als je het goed doet ontwijk je dan hun slag. Zodra je hun slag ontweken hebt moet je ze snel met een combo neerslaan. Dit doe je gewoon door normaal te slaan. Doe dit 10x in 4 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp het hele actievement niet. :$

het klinkt stom maar wat is een melee? :{

Deze archievement/trophy bestaat uit 10 mensen dood te slaan, met je vuisten, in 4 minuten. Wat dus neerkomt op gemiddeld 1 dode per 15 seconden.

Melee is dus zowat de vuisten. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee-hee.

1: Ga naar een drukke plek met weinig police. [Helipad Algonquin]

2: Ga met iemand vechten

3: Druk op A op het goede moment om te ontwijken, ram daarna op de overige 3 knoppen [A,B,X]

4: Niko zal de tegenstander stijlvol uitschakelen.

Een beetje oefening en het zal wel lukken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wat iedereen hierboven zegt is zowat juist ^^

Als je tegenstander wilt gaan slaan, tab op A, en je zal hem waarschijnlijk ontwijken en dan op A of B drukken, X werkt niet. Oefening baart kunst.

Maar volgens mij betekent melee ook met je knuppel/mes slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

moet je perse, je tegenstander ontwijken?

het is wel een heel moeilijk actievement!

ik ga namelijk de volgende keer de tijd bijhouden met me mobiel of wekker ofzo. ;)

Je hoeft niet te ontwijken, maar dit is gewoon makkelijker omdat je anders tijd verliest (omdat je zelf even niet kan slaan) en natuurlijk health verliest.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel je moet ze wel 'ontwijken'.. Je moet ze namelijk counteren.

14cligjhbc8xfqubxvdrgeyfd2.jpg

Finish Him

You completed 10 melee counters in 4 minutes.

10 mensen counteren in 4 minuten dus. Ik heb er ook een aantal keer over gedaan, maar het is me gelukt met een honkbalknuppel..

Kijk het gaat zo:

  1. Je moet voornamelijk taxi chauffeurs of zwervers aanvallen (want die gaan bijna altijd het gevecht aan)
  2. En als ze je net willen gaan slaan druk je op A (of kruisje), en als je hem dan ontwijkt, druk je op B (rondje). Het vereist dus goede timing.
  3. Dat 10× en je hebt het!

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot ze allemaal een bullet door het hoofd, maar tog heb ik die archievement completed. Ze zullen wel denken, die armje Jacob zullen we even helpen, het is al zon lastige tijd voor hem, nu hij zijn nieuwe 'Ik' heeft gevonden :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot ze allemaal een bullet door het hoofd, maar tog heb ik die archievement completed. Ze zullen wel denken, die armje Jacob zullen we even helpen, het is al zon lastige tijd voor hem, nu hij zijn nieuwe 'Ik' heeft gevonden :$

een kogel door de kop gejaagd en dan dus de achievment gehaald? lijkt me heel sterk... Zoals eerder gezegd is melee met de handen.

@ Haneswasco: melee betekent letterlijk: Handgemeen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schoot ze allemaal een bullet door het hoofd, maar tog heb ik die archievement completed. Ze zullen wel denken, die armje Jacob zullen we even helpen, het is al zon lastige tijd voor hem, nu hij zijn nieuwe 'Ik' heeft gevonden :$

een kogel door de kop gejaagd en dan dus de achievment gehaald? lijkt me heel sterk... Zoals eerder gezegd is melee met de handen.

@ Haneswasco: melee betekent letterlijk: Handgemeen ;)

Ook knuppels en messen vallen onder de Melee wapens...

Dus met een schietwapen lijkt me inderdaad erg sterk :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...