BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Zou z'n camera waterdicht zijn? (ook deze met dank aan Desperado) EDIT: een lokatie was makkelijk geweest ja: bedankt Hayate! fotograaf.zip
Sasuke Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Was ook al een tijd bekend ! Maar waarom zou R* dat doen... :blink:
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Was ook al een tijd bekend ! Maar waarom zou R* dat doen... :blink: Maar er was, voor zover ik weet, geen fimpje van je vinden op het forum, nu wel. Misschien is het ook wel gewoon een bug. Maar hij zegt iig. niet wel iets voor het te water gaat.
Pete-R Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Weer zoiets voor R*ckstar hoor een fotograaf het water in laten lopen. Bewerkt: 9 januari 2005 door petersmurfje
Slimm Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ik wist helemaal niet dat er zoiets was :huh: is die alleen daar en waar maakte ie foto's van? is dat een easter egg?
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ik wist helemaal niet dat er zoiets was :huh: is die alleen daar en waar maakte ie foto's van? is dat een easter egg? Hij maakt foto's van het water / de zee. Ik heb hem nog niet ergens anders gezien. Of het bewust of niet is weet ik niet.
MichelPS2 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 klopt heb k ook gzien wel geinig P.s bij mij ist trouwes altijd een vrouw mja
Sasuke Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 klopt heb k ook gzien wel geinig P.s bij mij ist trouwes altijd een vrouw mja Bij mij was het eens een man met een lange zwarte jas, dus ik zo rijden met de BigFoot eh.. zij ik BigFoot ? Ik bedoel Monster :-D. Zie ik zo'n kleine flits en dus stop ik... Kijk zo wtf doet hij.. Hij bleef maar fotograferen... fotograferen... fotograferen totdat ik een leuk wapen hat en hem z'n viruele hersens insloeg ! :-@
lepertum Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 This is a damaged file krijg ik als ik hem download:s
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 This is a damaged file krijg ik als ik hem download:s Ik heb nog even gekeken, bij mij werkt hij gewoon. Ik heb hem ingepakt met winzip 9, misschien heb je een andere versie en zit daar het probleem?
OG Loc Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Hmm .. aanwijzing voor het 'zeemonster' geval .. misschien doet hij er wel onderzoek voor en moet je daar ergens kijken voor de 'zeemonster' :o
The Godfather Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 wat is dit voor vaag iets....hahah woont hij in atlantis ofzo
Recommended Posts