Jump to content

Fraps


Smeets

Recommended Posts

ik weet dat dit niet eig bij het modding gedeelte hoort maar ik d8 dat dit het meeste in de buurt komt!!

nu ff over het onderwerp ik snap geen **** van fraps kan iemand me helpen

ik snap die readme ook voor geen meter duzz.... is er nergens een nederlandse handleiding ofzow??

Link to comment
Delen op andere websites

Zo moeilijk is Fraps helemaal niet, als je een movie wilt opnemen in de game, doe je het zo:

1) Je opent Fraps

2) Je gaat naar Movies

3) Daar vul je de Folder to save movies in, in.

4) Dan zie je Video Capture Hotkey staan, bij mij staat daar F7, dus als ik de game start, en ik druk op F7, dan begint hij met opnemen. Druk ik weer op F7, dan stop hij. En dan staat het filmpje in de map wat je hebt op gegeven.

Wat je met die andere dingen kunt, weet ik niet, maar ik heb er in ieder geval niets aan veranderd. En toch werkte het 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

De versie van Fraps die je van het internet kan downloaden is een trial versie,

hierdoor heb je bepaalde restricties en limieten die je bij de volledige versies niet hebt.

Om meerdere opties te hebben, waaronder filmpjes maken van meer dan 30 sec., moet je

de volledige versie kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een fraps waarbij je eindenloos kan filmen maar wel zonder geluid. Deze heb ik gebruikt met de GTI trailer :)

heb jij mischien een linkje voor mij naar die versie, of zou je em anders naar mijn e-mail kunnen sturen. bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Trippi:

Hier is de download link van Fraps 1.9D.

Met zeze kan je zoals Bradley H. al zei oneindig filmen ZONDER geluid.

Veel plezier ermee :cya:

thanks a lot

edit: heb een probleempje, als ik wil downloaden zegt ie dat ik ingelogd moet zijn, als ik wil inloggen aan de linkerkant van de pagina zegt ie username staat niet in de database, en als ik op registreer klik kom ik op de registratie pagina voor dit forum.

Bewerkt: door Trippy
Link to comment
Delen op andere websites

Dat probleem komt de laatste tijd erg vaak voor, en is echt irritant. Ik hoop dat het snel gefixed is. :)

Maar omdat het jou niet lukt om hem te downloaden, heb ik dat voor je gedaan. Nu kun je hem downloaden uit mijn bijlage. Zie onderin deze post.

Gunslinger

Let op: De bijlage kan na een paar weken verwijderd worden!

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...