Jump to content

free fall

cosmic

Recommended Posts

k kom bij de missie free fall(van de mafia) echt niet verder. ik kom wel bij het vliegtuig en dan staat er dat je van achteren door dat rondje moet vliegen maar dat vliegtuig waar je inzit is te sloow om de shamal bij te kunnen houden dus kan die al helemaal niet inhalen :(:(

Delen op andere websites

k kom bij de missie free fall(van de mafia) echt niet verder. ik kom wel bij het vliegtuig en dan staat er dat je van achteren door dat rondje moet vliegen maar dat vliegtuig waar je inzit is te sloow om de shamal bij te kunnen houden dus kan die al helemaal niet inhalen  :(  :(

Probeer vanaf het begin van de missie zeer hoog te gaan vliegen, zodat je dat niet meer hoeft te doen als je achter de Shamal aanvliegt.... verder zou ik zeggen, probeer er gewoon zo dicht mogelijk bij te vliegen en rustig aan te doen.. als je er niet uitkomt kijk dan ook ff in de Walktrough, of de zoekfunctie ;)

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Delen op andere websites

k kom bij de missie free fall(van de mafia) echt niet verder. ik kom wel bij het vliegtuig en dan staat er dat je van achteren door dat rondje moet vliegen maar dat vliegtuig waar je inzit is te sloow om de shamal bij te kunnen houden dus kan die al helemaal niet inhalen :(:(

jah dit is inderdaat een zeer lastige missie, maar je moet je missiemap een beetje in de gate houden en optijd draaien zodat je vlakbij het vliegtuig bent. nu kun je als je een beetje vliegervaring hebt door de corona vliegen.

Delen op andere websites

Dan komt hier de tip van de dag :puh:

Zo dra je in het vliegtuig zit en je de lucht in gaat zie je aan je links onder in ( naast je radar ) een hoogte meter die heeft als het waren 2 verdiepingen, zo dra hij op de 2de keer van onder naar boven gaat moet je proberen op de hoogte te gaan vliegen zo dat het streepje van je hoogte meter gelijk komt te staan als met de witte dikke streep van je rader ( -----/\----- ) bedoel ik van je radar. als je op die hoogte zit vlieg je recht op het gele driehoekje af zo dra je die ziet bewegen ( dan zit je al een eindje van het vaste land af ) en je bijna inhaalt draai je acuut 180 naar beneden want dan vlieg ie onder je door en als je dan gedraait ben ( die 180 graden dan zit je 9 van de 10 keer pal boven het vliegtuig waar je in moet komen.

suc 6 :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...