666boost666 Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 ik kan nu niet meer gangwars spelen dus ook geen nieuwe territoriums krijgen ik had het eerst wel maar nu wil het niet meer kan iemand mij aub helpen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Dit is echt al zo veel gevraagd. <_< Pas als je de missie Home Comming hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Dat komt nog wel weer terug hoor op het latere deel van het spel. Maar in de zoekfunctie kon je dit ook goed vinden dus let er de volgende keer weer op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 excuses daar voor maar heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.