Jump to content

Geen gang members


Lauwtjuh

Recommended Posts

Heeyz, Ik zit n u een beetje ballas terrein te veroveren alleen op 1 stukje zie ik helemaal geen mensen lopen. Van de gang niet en ook niet andere mensen lopen. Het gaat om dit stukje:

post-37043-1151832571_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat is raar, je ziet helemaal geen 1 mens lopen? Dat kan ik me niet voorstellen eigenlijk, je kan ook een klein beetje buiten dat gebied gaan, misschien zijn daar wel Ballas, het kan natuurlijk zijn dat er bijna niemand rond loopt, maar vroeg of laat moet je er toch wel iemand tegen komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stukje dat je omcirkelt heb zijn twee gebieden. Aan de bovenkant zit een strookje met een stoep. Hier lopen regelmatig bendeleden. Ga op de weg staan en schiet ze dood. Dan krijg je een oorlog in het grootste vak. Doe dit nog een keer, maar dan op de stoep en dan krijg je het laatste strookje.

Als er even geen bende leden zijn ga dan weg en kom weer terug. Je kunt ze ook uit hun auto's sleuren, en een drugsdealer bvermoorden wil soms ook voor zorgen dat er bendeleden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat heb je daar soms wel.

Schiet gewoon wat mensen dood.

Dan komen de gangs van zelf.

Of doe gewoon de CJ missies die op jou kaart staan.

Je heb de gebieden pas nodig voor de laaste missies.

Link to comment
Delen op andere websites

De meest genoemde oplossing voor dit probleem is inderdaad om gewoon wat mensen neer te knallen ongeacht of het gangleden zijn ja of nee. Wat je ook kan doen is wat Homies mee nemen, deze zoeken als het waren naar Ballas en sleuren ze uit hun auto, het is op dat moment aan jou om ze vol te pompen met lood. :klap::schater:

Zorg er trouwens wel voor dat als je op willekeurige mensen gaat schieten, dat je dat wel doet als de politie dat niet ziet, een of meerdere sterren kan namenlijk lastig zijn tijdens een gangwar. :Y

Succes. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd doe is een stukje lopen net uit het gebied soms zie je een klein groepje lopen lok ze naar hun gebied toe en knal ze af dan krijg je een war. Als je echt niemand ziet kun je ook gewoon weg rijden en later trug komen, meestal lopen ze er dan wel weer rond :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...