Jump to content

~Wat vinden jullie van het feit dat je car gekloont wordt?~


AntiGuy

Recommended Posts

Je weet wel wat ik bedoel, als je in een voertuig stapt dan kom je die opeens heel vaak tegen.

Aan de ene kant vind ik dit irritant, want het gevoel als je bijvoorbeeld een 'band' wil opbouwen met een zeldzame auto die je NIET wil beschadigen en altijd voorzichtig in je parkeervak plaatst, is weg. Oh crap, m'n wagen is naar de tering, naja screw it, even rondrijden en ik heb zo weer een nieuwe, hoe zeldzaam hij ook mag zijn.

Maar het heeft ook een voordeel, als je een stunt moet doen bijvoorbeeld waar je een snelle auto voor nodig hebt en je beschadigt je auto te veel, heb je ook weer makkelijk een nieuwe.

Vinden jullie het onaangenaam of niet?

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Je woordkeuze in de laatste zin, auw! :7

Maar goed, in antwoord op je topic: Ik vind het wel jammer inderdaad. :Y

Echter, het heeft een technische reden, heb ik me laten vertellen. 10x hetzelfde model kost namelijk minder werkgeheugen en bespaart je van framedrops en lagg online, vergeleken met 10 verschillende modellen: Er moeten steeds andere files worden opgehaald vanaf een andere positie, dat kost heel veel berekeningen. Ik zou het een pré vinden als dit op alle consoles zou worden opgelost, bijvoorbeeld door een optionele car patch. Voor iedereen te downloaden die het wel met zijn systeem aankan.

Voor online is dit niet te doen, tenzij R* standaard d.m.v. R* servers de "host" zou gaan uithangen. Oftewel, dat R* de map en gebouwen levert, en dat je eigen systeem alleen hoeft te voorzien in zaken gekoppeld aan je character. MMO stijl, zeg maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik het niet echt realistisch en ja, ik hou van realisme :puh: Maar het moet om je game te laden, vanwege de techniek. Ik vind het aan de andere kant ook wel weer handig, want als je dan crasht, ren je gewoon naar de overkant en pak je die auto ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet zo erg want als ik in een infernus rijdt dan wordt hij bij mij nooit gekloond,

althans ik zie hem dan af en toe voorbij rijden.

In het echt zag ik een keertje de hele tijd in Middelburg, Toyota Pruises rijden.

vond ik wel grappig want ik zag er wel 6 op 1 dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Op sommige momenten is het wel handig.

Bijvoorbeeld als je over de brug gaat naar Bohan en dan na de brug gelijk rechts, daar spawnt dan de hele straat vol met dezelfde auto...

Niet altijd, maar meestal wel en dan kun je kijken of er nog een leuk kleurtje tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas gebeurt dit erg vaak inderdaad. Soms is het inderdaad handig, vooral in mijn geval. Elke keer als ik een straat uit ben heb ik óf een rode auto óf een kapotte auto. Als de auto fijn rijd kan ik zo weer een andere pakken :) Vaak ben ik aan het zoeken voor één soort auto, en dan kan ik hem niet vinden. Dan stap ik erin en opeens staan er allemaal auto's van dat merk. Ja, leuk, hele tijd zoeken en niks vinden.

Te veel soorten auto's zou ook niet fijn zijn. Dan laggt de game erg veel en daar is natuurlijk ook niks aan. Hij moet lekker vlot lopen, en dat kan bijna alleen maar op deze manier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het niet echt realistisch, dat is jammer. In het echt kom je ook niet 20 Ferrari's tegen als je er zelf een hebt. Maar het kan wel handig zijn. Maar ik heb liever dat auto's gewoon random spawnen, dat is veel realistischer. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het hierboven met Sprunk eens en met nog een paar mensen. Ik hou van realisme en daar hoort dit niet bij, ik had het ook wat leuker gevonden als er meer vrachtwagens rondreden in bijvoorbeeld Alqonquin (of hoe je dat ook schrijft ^_^ ) Hoewel ik geen ervaring heb met vrachtwagens in New York of New York zelf.. lijkt het me toch vet!

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is alleen bij speciale auto's zoals de Comet en de Infernus. ik vind het aan een kant wel vet maar aan de andere kant weer niet. het is vet omdat je dan 8 Infernusen kan krijgen maar aan de andere kant is het weer niet echt zo realistisch.

M.V.G Kevin

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel het idd is om het gebruik in geheugenadressen te limiteren, maar als daarnaast ook de engine nog eens op hol slaat, is het soms toch wel irritant ja. En klonen zou ik het btw niet noemen.

01eea40cf753ec33eb64d6a01fbfeb76fe219d76.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...