Jump to content

Op een snelle manier veel geld verdienen

~Lance Vance

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Moonbeam

6

• ~Lance Vance

5

• Typhoon

3

• Berrus

2

Als je bij de paardenraces gaat gokken kun je zoveel inzetten als je wilt zonder dat je gambling skill nodig hebt

ik zou er ergens in de buurt saven(het handigst is in de hideout van catalina saven dus bij fern ridge) en dan steeds op het eerste paard gokken met al je geld, winje dan wordt je geld verdriedubbeld, verlies je dan load je je spel weer en probeer je het weer opnieuw. Good luck

Delen op andere websites

jawel, onder de mullholland intersection(die heleboel snelwegen die elkaar kruisen) zit een paardenrace gebouw! aan de kant van de stad, er staan paarden op de ramen en er is -uiteraard zo'n gele marker dat je er naar binnen kan

Delen op andere websites

Om te stelen/inbreeken moet je (in LS dan) naar de huizenblokken gaan tegenover de sportschool -op je links als je vanaf Grove Street komt- en dan tussen 8 en 6 uur in de zwarte vrachtwagen stappen en op 2 drukken

Delen op andere websites

de kant waar je nu heen kijkt(zie radar) daar is een soort kriuspount, als je daar bent is het onder de weg waar je nu op staat

EDIT: zie je op de radar van je screenshot de verticale streep die het meest naar links is? daar is het langs die weg, onder de weg waar je nu opstaat

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

de kant waar je nu heen kijkt(zie radar) daar is een soort kriuspount, als je daar bent is het onder de weg waar je nu op staat

EDIT: zie je op de radar van je screenshot de verticale streep die het meest naar links is? daar is het langs die weg, onder de weg waar je nu opstaat

Hebbes! Duizendmaal dank, man. Ik had een BMX bij me dus ik kon nog mooi van de brug afjumpen :puh:

Delen op andere websites

ur welcom :)

probeer met je eerste gewonnen geld een huisje in de buurt te kopen, kan je loaden als het misgaat zonder datje eerst de hele stad door moet :Y

-aan je geld bij die screenshot te zien kun je nog ff nix kopen maarja-

mvg, Moonbeam

[EDIT:] mischien overbodig maar je moet enter doen bij zo'n automaat om te wedden ;)

Bewerkt: door Moonbeam
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...