zztom Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ik weet dat je infraroodbrillen en nachtbrillen kan krijgen maar waar en waneer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerman Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 bv wij de 1na laatse missie bij de airstrip van truth, onder de big ear in huis van maddog na missie a home in the hills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zztom Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 infrarood of nacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 zztom zoekfunctie gebruiken aub die kun je helemaal daarboven vincen op deze pagina linksboven en typ dan infaroodbril ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ik weet voor 100% zeker dat er al een topic over is <_< maar je vind ze ook op de legerbasis in LV dus kijk voortaan GOED bij de zoek fuctie dan kom je al veel te weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Hij bedoelt of de infrarood brillen DEZELFDE zijn als de nachtbrillen??? (is er maar 1 soort bril???) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 (bewerkt) Hij bedoelt of de infrarood brillen DEZELFDE zijn als de nachtbrillen??? (is er maar 1 soort bril???) Je hebt de Heatvision-gogles---> hiermee kan je (lichaams)warmte en koude zien. Dan is er ook de Nightvision bril--> Hiermee kan je zien in het donker (oa te vinden in maddogs crib.) Infrarood is dacht ik iets ander dan nightvision, wat het verschil is weet ik niet precies Bewerkt: 28 december 2004 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Als je die heat vision goggles hebt gepakt en je saved hem, dan liggen ze ok niet meer op de plek waar je ze hebt gevonden :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.