peter99 Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 wat zijn heat vision googles eigenlijk ??? en waar vindt je ze ?? waar dienen ze voor ?? :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) wat zijn heat vision googles eigenlijk ???en waar vindt je ze ?? waar dienen ze voor ?? :blink: :blink: hier vind je de heat vision googles als je op KLIK hier daar vind je die ook op een map en klik bij tools dan ergens bij lasventuras waar de sandking staat daar ligt die soms als de sandking nie daar is EDIT ik heb nog geen screens Bewerkt: 10 maart 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 das dat je in het donker kan kijken licht bij het de legerbassis in las venturas in een huisje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) weet iemand of ze er altijd liggen ??? net zoals wapens. B) of moet je wachten tot je verder inde verhaal lijn bent :o :o Bewerkt: 10 maart 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 Hier is een site met screens van de Infrarood bril:(ook andere wapens) Klik En je moet volgens mij eerst de missie Black Project doen. Dat zijn de vliegtuig missies van de desert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 ik vind ze niet egt bijzonder hoor <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 kan iemand mij ook het verschil uitleggen tussen de infra red en de anderre je hebt er volgens mij toch niks aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 ja er zijn 2 sorrte brille maar ik weet het verschil ook n iet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 heat vision...is dat je lichaamswarmste via die bril kan bekijken... en de andere is een soort nachtkijker :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) ja er zijn 2 sorrte brille maar ik weet het verschil ook n iet Bewerkt: 11 maart 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Colt Killer Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 Er ligt er ook een voor de Sandking bij de bigear En je ziet er in het donker beter bij ( end of the line ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 ik ga het eens proberen B) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 11 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) ik heb het geprobeert maar ze lagen er niet ik denk dat het komt door : ik nog in SF zit . :o :o peter_wagemakers (at) hotmail DOT com Bewerkt: 11 maart 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 (bewerkt) jah het zit ook in las venturas in de dessert en dan bij die hele groote sattaliet en daar onder vind je de sandking en daar licht die bij 200 ste post Bewerkt: 11 maart 2005 door hey dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 We hebben het over een heatvision bril en niet over de sandking ontopic bliiven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.