Robson Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Ik vraag me af wat ik met infrared goggles kan, ik heb er nog geen gevonden maar ik zou wel weten wat het inhoud. Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar daar kreeg ik alleen een map te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Op die map zal gestaan hebben waar je al die 'brillen' kunt vinden. Maar waarvoor dienen die nu? - Het is een infrarood-bril. Je zorgt dat je hem op hebt, door simpelweg op O te drukken. dan zie je rode vlekken & minder rode vlekken, de zeer rode vlekken zijn ofwel mensen, ofwel vuur, kortom, iets wat warmte geeft/uitstraalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 maar hij vraagt, wat kan je ermee.... wat heeft het voor nut om het te hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 ermee kijken ,nogal nutteloos maar wel leuk dat het erin zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Rockstar zal dit waaschijnlijk gedaan hebben voor iets speciaals. Zoals die dildo.:wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 de dildo is voor dates, dat infrarood ding is nutteloos dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 infraroodbril is bedoeld, samen met de nightviewbril voor missies of andere dingen in het donker, zodat je een beter zicht zou hebben. Bij missies als Project Zero zou zo'n bril nuttig zijn, maar ik vind het voor geen meter werken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 Het is inderdaad bedoeld om in het donker beter zicht te krijgen, ik vind het wel makkelijk. Bij de missie End of the line bijvoorbeeld komt die bril best goed van pas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ja maar ik vind dat het toch wel een zeer slecht beeld is dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 waar kan je die goggles vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 wilt iemand die map waar dat die brillen opstaan eens zenden want ik vind die niet :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ik heb er een gevonden bij: 'THE BIG EAR' je gaat daarnaartoe.. als het goed is staat er een Sandking onder The Big Ear... dan ligt er ook meteen een gratis Night Vision bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 Ik heb er een gevonden bij: 'THE BIG EAR'je gaat daarnaartoe.. als het goed is staat er een Sandking onder The Big Ear... dan ligt er ook meteen een gratis Night Vision bij! eeuuuuhhhmm... waar ligt "the big ear" :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) kijk op de kaart van sa lv bij de rivier ernaast niet zo'n moeilijk he hier kaart Bewerkt: 26 maart 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 mijn vriend (the gta-lover ) zegt dat als je met de infrared goggles ook naast mensen kan zien en dat je dan hun sheten ziet ? :lol: is dit ook zo ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.