Flitskikker Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Hallo, Ik zoek al weken naar een goede, gratis host, die aan mijn eisen voldoet. Deze zijn: - 100 MB of meer ruimte (50 MB uiterste minimum) - Goede dataverkeergrootte - Ondersteuning van WMV, ZIP, RAR enz. van onbeperkte grootte (Dus niet dat ik een melding krijg van: Bestand is te groot of Bestandstype niet ondersteund.) - FTP (niet noodzakelijk) - GRATIS!!! Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en zowat alle hosts getest, maar nog geen goede gevonden. Alvast bedankt als jullie me helpen. Mvg, Flitskikker Reageren
Imposter Geplaatst: 13 november 2006 Rapport Geplaatst: 13 november 2006 Ik denk niet dat je dt gaat vinden gratis. Wel vor 9,99 per jaar. Maar niet gratis, ik wens je er succes mee. Reageren
Argon Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) Hallo,Ik zoek al weken naar een goede, gratis host, die aan mijn eisen voldoet. Deze zijn: - 100 MB of meer ruimte (50 MB uiterste minimum) - Goede dataverkeergrootte - Ondersteuning van WMV, ZIP, RAR enz. van onbeperkte grootte (Dus niet dat ik een melding krijg van: Bestand is te groot of Bestandstype niet ondersteund.) - FTP (niet noodzakelijk) - GRATIS!!! Ik heb al de zoekfunctie gebruikt en zowat alle hosts getest, maar nog geen goede gevonden. Alvast bedankt als jullie me helpen. Mvg, Flitskikker Wat bedoel je met "goede dataverkeergroote" kan je niet zeggen tussen de hoeveel gigabyte want er zijn hosts die ondersteunen wat jij wilt maar niet erg veel (in mijn ogen) dataverkeer hebben. Dus als je echt goed geholpen wil worden kan je best zeggen hoeveel dataverkeer je ongeveer wenst. Je kan misschien www.100webspace.com gebruiken. @hierboven: je vind dit ook voor vele minder geld (zonder domeinnaam). Bewerkt: 14 november 2006 door Argon Reageren
The Mafia Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Freehostia.com - Byethost.com *Mijn laatste post vaarwel Friends Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.