Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Weet iemand misschien hoe je bij de Gravity gun in SA de 'dingen' naar je toe kan trekken? Bewerkt: 19 augustus 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
ikt Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Lees de site damnit. Google translate als je nog geen Japans kunt. (Rechtermuisklik/Middlemuisklik) Linker is afschieten. Bewerkt: 19 augustus 2008 door ikt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 Op het voorwerp Richten en dan met het Linker of Rechter Muisknop, en dan trek je je muis naar je toe. Anders lees even de ReadMe. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) Jah, Dat is schieten. Maar naar je toe halen. En hoe schiet je dan weg? Ik heb het, TY!! Bewerkt: 19 augustus 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
.Senne Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 (bewerkt) ik heb 'm gedownload vandaag, en het is zo bij mij: rechter muisknop: richten scrollbar indrukken: object vastnemen en naar je toe trekken links: afschieten. je moet wel terwijl je een object naar je toetrekt de rechter muisknop ingedrukt houden, en eenmaal het bij jou is ook de scrollbar. EDIT: voor de duidelijkheid dus: RMB indrukken, scrollbar indrukken als je zo 'n driehoekje boven persoon krijgt, en dan komt het item naar je toe terwijl je de twee knoppen vasthoudt. wegschieten is dan scrollbar loslaten, maar RMB niet, en dan LMB gewoon klikken. Bewerkt: 19 augustus 2008 door senneken Reageren
JeGe Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Als ik de .cs file in mn CLEO map pleur waar ook mn andere CLEO mods in staan en ik ga in San Andreas pak ik een tec-9 en richt en schiet en doe maar er gebeurt niks ??? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 Typ eens GGUN in Reageren
Amigo48 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 dit is echt een coole mod hoor werkt goed met de knight rider mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.