Jump to content

Gta sa Strategy guide

Tmzom

Wie van jullie bezit het Gta sa Stategy guide boek?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wie van jullie bezit het Gta sa Stategy guide boek?

• -Ja ik heb hem en ik vind hem handig.
      6
    • -Nee heb ik heb hem niet maar ik zou hem wel willen hebben.
      10
    • -Ja ik heb hem, maar vind het absoluut niet leuk.
      0
    • -Ja ik heb hem, maar heeft er niet zoveel aan, maar vind het wel leuk dat ie m heeft.
      1

Recommended Posts

ik heb het playstation codeboek gekocht voor 10 euro en eigenlijk had ik niet naar de prijs gekeken omdat ik normaal power unlimi koop en dat maar 3 euro kost ongeveer moest ik even wat dieper in men geldbeugel kijken :lol: nu aan het boek is niet zoveel aan alleen de missies van las venturas hebben me een beetje geholpen.. in dit boek staat ook geen map metalle police bribes das wel spijtig... het mooiste in het boek is de extra missies waar ze allemaal zijn en ook alle voertuigen besproken op 6 pagina's.. en de wapens natuurlijk ook :)

Delen op andere websites

Ja ik heb het boek gekocht op het moment dat ik ook SA kocht en dat boek heeft me best bevallen.

Hier trouwens nog een foto!! O ja hij ligt nu Bij Free record **** voor 12 euro te koop, tenminste die bij mij in de buurt. Ik heb hem voor 20 euro bij nedgame gekocht.

FOTO STRATEGY GUIDE GTA SAN ANDREAS:

0744004292.01.LZZZZZZZ.jpg

Delen op andere websites

Ik heb hem.

Waarom? Omdat ik vond dat ik dat boek moest hebben en omdat 't me wel handig leek.

Ben ik er tevreden over? Redelijk, een hele boel dingen kloppen niet zoals the Godfather al zei. Ik heb samen met een vriend een poging gewaagd om alle horseshoes te vinden met behulp van dit boek. Na een aantal (met veel moeite) gevonden te hebben, hebben we hem weg gelegd en de FAQ/Walktrough van gtagames geraadpleegd, dit ging veel beter!

Op zich is er niks mis met het boek alleen je hebt er alleen weinig aan!

Dit boek is leuk om te hebben, je kan 't eigenlijk beter zien als een verzamelingsobject. ;)

Bewerkt: door Bobbiescie
Delen op andere websites

Het lijkt mij hartstikke onhandig. Je hebt een prachtige walktrough tot je beschikking. Ook is een walktrough veel overzichtelijker en je kan een bepaald iets dat je zoek veel makkelijker vinden in een walktrough. Ook is de walktrough veel goedkoper dus ik zal hem niet kopen.

Edit: Wel een late post :lol:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...