Jump to content

Halve handschoenen


Hackman

Recommended Posts

Ze zitter er echt niet in ook al zie je ze in veel wallpapers en trailers.

dat vind ik wel wat raar eigenlijks is het gewoon naaierij dat is hetzelfde als dat je in trailers fietsen vliegtuigen helicopters wapens

en dan zit niks van dat erin dan zou jij je mooi kut voelen het is nog maar wat kleins maar waar gaat dit naar toe?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, bij sommige screenshots zie je dat Nico 'Halve Handschoenen' aan heeft. Helaas kun je deze niet kopen in de winkel. Ik was er ook al naar opzoek, ik ben bij alle kleding winkels geweest, maar helaas kon ik helemaal niets vinden. Toch best raar dat Rockstar Games het wel in de ( trailers ) screenshots maakt, maar niet in de 'Game' zelf.

We kunnen het natuurlijk ook allemaal mis hebben. Misschien krijg je deze nog wel een keer als je bepaalde dingen hebt vrijgespeeld, maar ik denk dat we dat dan al wel hadden ontdekt. Misschien is de screenshot wel genomen uit een missie. Dat we een keer een missie deden, maar niet in de gaten hadden dat we handschoentjes aan hadden. Mij lijkt niet dat Rockstar iets op de screenshots maakt, en het niet in de game zelf maakt.

Dus daar blijft het tot nu toe bij. 'Het zit er helaas niet in' of 'De screenshot is genomen uit een missie waarbij Nico handschoentjes aan had'.

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich staan die handschoentjes wel vet hoor. Had hier ook al eens een topic gemaakt met ook dat 'in een paal klimmen' wat er niet in zit.

Vind dat wel zwak. Je ziet ze echt overal. Hoop dat ze bij de downloadable content komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich staan die handschoentjes wel vet hoor. Had hier ook al eens een topic gemaakt met ook dat 'in een paal klimmen' wat er niet in zit.

Vind dat wel zwak. Je ziet ze echt overal. Hoop dat ze bij de downloadable content komen.

Bij de DLC zou het wel vet zijn!! maar ik vond het ook wel jammer van die handschoenen, en ook in palen klimmen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface ^_^

Haha ja. Geeft me vaak ook zo'n Hitman gevoel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik het zie zou ik ze best willen hebben maar het maakt opzich niet zo gek veel uit, ik blijf wel in mijn pakkie van perseus rondlopen lekker missies doen a la scarface ^_^

Haha ja. Geeft me vaak ook zo'n Hitman gevoel :D

maar dan ziet Niko er zo dun uit! ik heb altijd dat GTA III pak aan die krijg je als je playboy X killed en je omkleed in zijn savehuis die je dan krijgt[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Maar komen er ook dingen die je kan downloaden voor de Ps3? Zoals de handschoenen en aan vrachtwagens hangen?

sommigen denken van wel (meestal PlayStation 3 fans), sommigen zeggen van niet (meestal xbox fans)

maar zover ik weet is er nog geen definitief antwoord van meneer Houser

maar meneertje Gates heeft betaald voor exclusiviteit...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...