Jump to content

Bluetooth headset


soedje

Recommended Posts

Hey,

Heb beetje rondgevraagd en gekeken.

Handig voor online is toch wel een bluetooth headsetje.

Houd je 1 oor vrij en via dat andere oor komt ook nog wel geluid van tv binnen :7.

Nu heb ik deze gevonden als goedkoopste, http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...;Section=PHONES.

Als ik kan praten en mensen kan horen vind ik het best... en voor 20 euro moet dat wel lukken toch.

Iemand anders nog suggesties of goedkoper :puh:?

(2de hands hoef ik niet met zoiets).

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heb beetje rondgevraagd en gekeken.

Handig voor online is toch wel een bluetooth headsetje.

Houd je 1 oor vrij en via dat andere oor komt ook nog wel geluid van tv binnen :7.

Nu heb ik deze gevonden als goedkoopste, http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enf...;Section=PHONES.

Als ik kan praten en mensen kan horen vind ik het best... en voor 20 euro moet dat wel lukken toch.

Iemand anders nog suggesties of goedkoper :puh:?

(2de hands hoef ik niet met zoiets).

Groeten

ik vind het beste nog altijd geen bluetooth, maar gewoon met een draadje, het is misschien iets minder handig, maar als er veel mobieltjes in de buurt zijn, kan hij soms wegvallen :puh: maar deze headset is wel een goeie keus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ikzelf heb de Jabra BT125 van de mediamarkt, deze werkt goed, en je kunt nog kiezen dat je geen geluid of alleen die spraak van andere spelers zeggen, dat het via de 'headsetje' gaat, of dat alles via de tv gaat.

Dit kun je gewon kiezen.

Die jij laat zien lijkt mij ook goed, maar de oplaad tijd is langer dan die van mij, mijne doet over helemaal opladen ongeveer een half uurtje als ik het zo goed denk, standby is ongeveer even lang, maar de tijd van aanstaan is die van mij korter(8 a 9 uur), maar de oplaadtijd is wel weer een stuk korter.

Die van mij heeft 30 euro gekost bij de mediamarkt.

Alleen ik weet niet of een USB headset op een PS3 werkt, dit moet ik eens gaan proberen, want dan kan je met kabel want weet niet of zo'n headsetje gaat storen op telefoons maar kan je ook op je PC gebruiken, handig dus.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook een gehad maar na 3 4 uur ophebben irriteerd t een beetje aan me oor heb je de neiging

m af te doen. Maar nu spreek ik uit mijn ervaring :puh:

Dat had ik ook, maar ik had hem toen ook verkeerd op xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook een gehad maar na 3 4 uur ophebben irriteerd t een beetje aan me oor heb je de neiging

m af te doen. Maar nu spreek ik uit mijn ervaring :puh:

Dat had ik ook, maar ik had hem toen ook verkeerd op xD

das dom o.O

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ikzelf heb de Jabra BT125 van de mediamarkt, deze werkt goed, en je kunt nog kiezen dat je geen geluid of alleen die spraak van andere spelers zeggen, dat het via de 'headsetje' gaat, of dat alles via de tv gaat.

Dit kun je gewon kiezen.

Die jij laat zien lijkt mij ook goed, maar de oplaad tijd is langer dan die van mij, mijne doet over helemaal opladen ongeveer een half uurtje als ik het zo goed denk, standby is ongeveer even lang, maar de tijd van aanstaan is die van mij korter(8 a 9 uur), maar de oplaadtijd is wel weer een stuk korter.

Die van mij heeft 30 euro gekost bij de mediamarkt.

Alleen ik weet niet of een USB headset op een PS3 werkt, dit moet ik eens gaan proberen, want dan kan je met kabel want weet niet of zo'n headsetje gaat storen op telefoons maar kan je ook op je PC gebruiken, handig dus.

Later,

De Jabra BT125 gebruik ik zelf ook en werkt uitstekend met de PS3.

Dus als je een bleutooth headset wilt dan kan ik je deze gewoon aanraden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

die is weer 30 euro...

dat is 1/4de rijles..!

dus ga voor die cheapy 1 :puh:

thnx

Goedkoop kan duurkoop worden he :duh:

Maar check in iedergeval het internet / verschillende forums / je vriendekring om uit ervaringen de juiste afweging te maken in je aankoop....

En zijn de rijlessen tegen woordig al 120 Eur ???? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...