Juju Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 de regels: maximaal 2 posts per dag nou dan begin ik maar: van welke rap-groep is rapper Tha Guru van? Reageren
Juju Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 is t zo'n moelijke vraag? anders stel ik wel een andere als niemand het weet Reageren
Wesley Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ten 1e , Dubbelposten mag niet , althans dat staat in de Regels ! Ten 2e , geen eens een tip over jou vraag! Reageren
Juju Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) goed zo Amsterdamboy, t was Gangstarr jij bent nu @wesley_gta: ik wist wel dat ik niet mag dubbelposten, maar als ik had geedit, had toch niemand t gezien Bewerkt: 27 november 2005 door italia_juju Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Ik weet niet of dit een hiphop quiz is maar Wie zijn de mensen van G-Unit (Het zijn er 4) Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 50 Cent, Lloyd Banks, Young Buck en Tony Yayo! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 (bewerkt) Goed! Mohammed B is:P(Ik bedoel dit als een grapje * vind je het niet? moet effe aan de mod reporten) En M XC dan. Bewerkt: 29 november 2005 door AmsterdamBoy Reageren
Mark B. Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 Owkee Next question: Hoe is de rap groep N.W.A ontstaan?? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 N.W.A ontstond rond de tijd dat voormalige drugsdealer Eazy-E Meedogenloze Opnamen begon. Het Ijsblokje had reeds een lied voor hem "Boyz-n-tha-hood geschreven," en toen een van de banden op zijn etiket hem afkeurde, besliste Eazy-E hem zichzelf te zingen. Hij vormde de Niggaz Met Houding (verkortte naar N. W. A.) met Ijsblokje als een MC en voormalige wereld de Klas Cru leden Dr. Dre en DJ Yella als producenten evenals Arabische Prins en De D Vernielend. O. C. voor meer MCs. Eazy-E gaf de partij album N. W. A. en de Troep op zijn Meedogenloze Opnamen. De helft van de liederen was van N. W. A. Na dit voor onbekende redenen De Arabische Prins en De D. O. C. waren niet langer in N. W.A ., maar beide gingen verder naar ghostwrite voor de groep. MC werd Ren later aan toegevoegd. N.W. A. en zij waren klaar om een storm te creëren. Reageren
Mark B. Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Goed vertaalt van freetranslation Maar het is goed! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Goed vertaalt van freetranslation Maar het is goed! Geen zin om het zelf te vertalen..... Welke groep maakte deze liedje => In de Noordside Reageren
Young_Buck Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 THc (teder hangde clitjes) ownee het is tuindorp hustler click sorry dat ik alvast volgende vraag doe want ik weet dat het goed is wantr ik kan dit weekend niet online komen dus zet ik vraag nu alvast Hoeveel liedjes heeft het album van young buck- Straight outta Cashville? Reageren
dudedude Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 THc (teder hangde clitjes)ownee het is tuindorp hustler click sorry dat ik alvast volgende vraag doe want ik weet dat het goed is wantr ik kan dit weekend niet online komen dus zet ik vraag nu alvast Hoeveel liedjes heeft het album van young buck- Straight outta Cashville? 14 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.