binco Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 hallo ik ben bij een missie waar ik in een huis moet inbreken ik moet 3 kratten stelen waaar staan die kratten dan ik mag ook niet te veel herrie maken want dan maak ik die ene vent wakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 gebruik de zoekfunctie . en kijk in de walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 nee dat is een andere missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 is toch niet robbing uncle sam maar home invasion en wat is precies je probleem met deze missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 jah home invasion die bedoelde ik waar kan ik die kratten vinden en hoe kan ik bij die kratten komen zonder dat die vent wakker wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Heel stilletjes wandelen zodat je noise meter niet volloopt. Er staat 1 boven de trap en 1 in de slaapkamer en 1 in in de kamer waar je binnenkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 jah home invasion die bedoelde ik waar kan ik die kratten vinden en hoe kan ik bij die kratten komen zonder dat die vent wakker wordt Je moet sluipen dus langzaam lopen. En hier staan de dozen: 1. In de eerste kamer, om de hoek. 2. In de kamer rechts van de woonkamer. 3. Op het eerste stukje trap. 4. Aan het eind van de gang. 5. In de slaapkamer, aan de linkerkant. 6. In de slaapkamer, achter het bed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) jah home invasion die bedoelde ik waar kan ik die kratten vinden en hoe kan ik bij die kratten komen zonder dat die vent wakker wordt krat 1: meteen rechts in de hoek als je binnenkomt krat 2: links de trap oplopen en dan zie je hem meteen krat 3: trap op en dan de gang volgen krat 4: trap op, gang volgen en dan de kamer binnen er zijn nog meer kratten maar die hoef je niet op te halen je kunt ongemerkt door het huis lopen door te bukken en dan lopen, en als je de krat hebt met de ALTknop sluipen (op de pc dan) EDIT - verdomme mun aars eraf getypt en dan is iemand me voor Bewerkt: 5 juli 2005 door Samael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 nog 1 vraagje kan die vent ook wakker worden als je te lang in die huis blijft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 nog 1 vraagje kan die vent ook wakker worden als je te lang in die huis blijft? Gebruik de Editknop rechtsboven je post voor dubbelposts te voorkomen. En hij wordt wakker als je tijd op is. Dan krijg je een 2-Star Wanted Level. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 nog 1 vraagje kan die vent ook wakker worden als je te lang in die huis blijft? Gebruik de Editknop rechtsboven je post voor dubbelposts te voorkomen. En hij wordt wakker als je tijd op is. Dan krijg je een 2-Star Wanted Level. aha oke bedankt ik weet genoeg aha oke bedankt ik weet genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb 3 kratten gevonden maar wat moet ik ermee doen dan ik weet dat ik die kratten naar buiten moet brengen maar aan wie moet ik ze dan gefen of moet ik het in dat busje leggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je moet ze in het busje leggen, en dan enter drukken om het te laden in de busje (op de pc, op de ps2 weet ik niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 weet iemand misschien hoe ik die kratten in het busje kan leggen (ik heb de ps2 versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.