ErnstJ Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Wat voor auto is een Hotknife? en waar staat deze auto? Reageren
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 dit is hem alleen weet ik niet waar hij staat en ik vond hem heel snel door gewoon bij Google hotknife san andreas in te typen Reageren
Pete-R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Je kan hem krijgen door bij de driving school alles goud te halen dan komt hij voor de driving school te staan Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 klopt , maar het is wel voordomt moeilijk om al die missies goud te hale ik heb wel alles zilver Reageren
88steven88 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 hoe krijg je dat dan silver en goud bijv bij die laatste driving school missie dat naar de andere kant van town rijden dat heb ik brons maar hoe krijg je dan dat goud dat moet onmogelijk zijn man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.