diehard Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 ik heb nog een vraagje... hoe kan je huizen beroven?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) met de inbreker busje tussen 20:00 uur en 06:00 uur en dan op R3 kliken en ze staan Hier Bewerkt: 18 maart 2005 door Mathiz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
diehard Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 met de inbreker busje tussen 20:00 uur en 06:00 uur en dan op R3 klikenen ze staan Hier ow die ene is vlak bij de gaton gym dat weet ik wel te vinde, thanks op gelukt maar ik ken geen huize vinde om te berove:S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) had je op R3 gedrukt tussen 20:00 en 06:00 daarna kan bijna alle huizen beroven (bij mij in ieder geval wel) dan staat er voor de deur van zon huis een geel pijltje zoals bij alle huizen waar je in kan en volgende keer EDIT knop gebruiken Bewerkt: 18 maart 2005 door Mathiz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 (bewerkt) op gelukt maar ik ken geen huize vinde om te berove:S Als je op R3 hebt gedrukt zie je allemaal gele driehoekjes voor de huizen. Als je er 1 ziet kun je daar naar binnen en spullen stelen. Mathiz was me al voor Bewerkt: 18 maart 2005 door Mazzeltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 maar wat kan je dan doen met die spullen die je hebt gestolen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 maar wat kan je dan doen met die spullen die je hebt gestolen Die moet je naar een garage brengen en dan krijg je er geld voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb een handige tip voor degene die het nog niet wisten, als je gaat inbreken :ph34r: en de spullen zijn op in dat huisje ga je naar het volgende huis en als ze daar weer op zijn ga je weer naar dat eerste huis, zo kun je dus 2 huizen gebruiken om zo snel en veel mogelijk spullen te jatten.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 ik heb een handige tip voor degene die het nog niet wisten,als je gaat inbreken :ph34r: en de spullen zijn op in dat huisje ga je naar het volgende huis en als ze daar weer op zijn ga je weer naar dat eerste huis, zo kun je dus 2 huizen gebruiken om zo snel en veel mogelijk spullen te jatten.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: JOEPIE een SMILIE-KNOPJE!!! betere tip: sluip naar binnen schiet alle bewoners neer vlucht binnen 10 seconden naar buiten ga weer naar binnen stelen zonder noise-meter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 JOEPIE een SMILIE-KNOPJE!!!betere tip: sluip naar binnen schiet alle bewoners neer vlucht binnen 10 seconden naar buiten ga weer naar binnen stelen zonder noise-meter Wel uitkijken dat ze geen shotgun in je strot douwen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 (bewerkt) hoe ziet zo een inbrekersbusje eruit? EDIT: heb het gevonden, maar euhm heeft er iemand een plannetje waar alle huizen zijn waarin je kan inbreken? Wil het echt wel weten... en snel EDIT2: ok heb even die map geraadpleegt en dan heb ik de auto gevonden... Ok, m'n prob is opgelost;) Bewerkt: 19 maart 2005 door Cisse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 hoe ziet zo een inbrekersbusje eruit?EDIT: heb het gevonden, maar euhm heeft er iemand een plannetje waar alle huizen zijn waarin je kan inbreken? Wil het echt wel weten... en snel Gewoon waar zo'n geel driehoekje voor de deur staat kun je inbreken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Slotje (zoekfunctie voor meer info) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts