Kloep Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Ik heb 2 vragen over en Hydra: 1. Kan je hem ook vooruit laten vliegen? (dus niet zoals een helicopter, maar zoals een gewoon vliegtuig) 2. Je kan ook wat naar beneden laten vallen, wie weet wat dat is?? Dank Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Je kunt de hele besturing van de Hydra hier vinden, onder het kopje 'Hydra'. Een Hydra kan niet echt vliegen als een vliegtuig, maar doet het meer als een helicopter, dus zo moet je hem ook besturen. Hetgeen wat je naar beneden kan laten vallen zijn volgens mij flares, zoals je ook op WikiGTA kunt zien. [Edit] Zoals je ziet bij GhostRider, kun je met de numpad toetsen ook nog vliegen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Ik heb 2 vragen over en Hydra:1. Kan je hem ook vooruit laten vliegen? (dus niet zoals een helicopter, maar zoals een gewoon vliegtuig) 2. Je kan ook wat naar beneden laten vallen, wie weet wat dat is?? Dank 1. Ja, dat kan. Je moet dan Numpad 8 inhouden (De 8 die aan de rechterkant van het toetsenbord zit). Als je hem voor de PS2 hebt moet je de rechter joystick naar voren houden. Als je dat doet zul je langs het vliegtuig 4 kleppen zien bewegen. 2. Dat zijn dingen die de rakketen afleiden, die je volgen, van SAM site's of Bazooka's. Als je dit doet zal de vijandige raket meestal op dat 'ding' afgaan en dan ontploffen zonder dat jij gewond raakt. EDIT: Damn you, Froodooo. Bewerkt: 15 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.