killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 hoe moet je autos importeren??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Ik denk dat jij auto's wilt verkopen, maar als je auto's wilt kopen importeren klik hier dan maar even. > klik Wat ik nu vertel is exporteren. Er staat een krijtbord bij het rand van het water met allemaal auto namen erop. De auto namen die erop staan die moet je zoeken zodra je er 1 gevonden hebt breng hem dan naar die grote gele kraan vlakbij dat schip. Zet je auto daar vlakbij neer en ga dan in die gele kraan je ziet daar onder wel een rode rondje daar moet je instappen zo kom je in die kraan. Als je erin bent moet je een magneet naar beneden laten zakken op die auto en dan omhoog hijsen naar het schip en in het rode rondje op het schip neer zetten nu heb je er 1 geexporteert. Edit: Geen dank hoor, nu nog hopen dat het werkt he. Bewerkt: 23 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 Je moet wel een paar missies van "wang cars" uitspelen of mss wel allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 tog in san fierro docks en nog een vraag hoe moet je wang cars kopen ik heb alle missies uitgespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 tog in san fierro docks en nog een vraag hoe moet je wang cars kopen ik heb alle missies uitgespeeld? Net zoals je een gewoon huis koopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) DAT SNAP IK MAAR HIJ IS BLAUW EN ALS IK TAB DRUK GEBEURT ER NIKS <_< Edit door Exabyte: Zet je caps lock uit Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dan moet je eerst nog wat missies bij je garage spelen als het goed is wordt je op een gegeven moment door ceasar gebelt( ik weet die niet meer zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) KHEB ALLES AL UITGESPEELD AL DIE MISSIES Edit door Exabyte: Zet je caps lock uit Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) sorry kan je mischien wangcars niet meer kopen als je de end of the line uit hebt gespeeld?? het huisje is blauw en ik kan um niet kopen en heb alle missies uitgespeeld behalve die $missies in las venturas niet Bewerkt: 23 juni 2005 door killerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 jawel ja kan alles (net als de gewone huizen) nog kopen en trouwens ik dagt dat je die missie gedaan moet hebben om door te gaan met de verhaallijn en gebruik de edit knop om je berigt aan te passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Hey Killerfist je kan ook gewoon de edit knop gebruiken. Die staat boven aan je oude post daar bewerk je jou bericht mee. Je kan wang cars al voordat je in Las venturas bent kopen. Misschien moet je toch nog wat meer missies uitspelen. Denk eerst even goed na wat je nu nog allemaal moet doen. Om je geheugen een beetje op te frissen kijk hier eens even bij welke missie je bent, en wat je nog moet doen. Dan kan je hem vanzelf wel kopen echt waar. Edit: Mooi dan is dit ook weer opgelost. Er was dus toch nog iets dat je moest doen gewoon even alles nagaan. Top man. Bewerkt: 23 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) het is een blauw huisje en kan niet kopen ik ga die $ missies eerst proberen kheb um khad me rijbewijs nog niet Bewerkt: 23 juni 2005 door killerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.