Jump to content

import & export??

gamerrr

Recommended Posts

't klinkt misschien een beetje dom ;) maar wat bedoelen ze toch met import en export van auto's in gta san andreas..? en hoe kan je dat dan doen?! ik snap er niet zoveel van :puh: want ik wil zo'n slamvan krijgen, daarom heb ik bij walktrough gekeken waar je em kan vinden en dan staat er: Export gerelateerd wat bedoelen ze daarmee?? <_<

Delen op andere websites

haha :lol:

Als je slamvan wilt moet je gewoon ff zorge dat je bij de missies van San Fierro bent en dan ff terug rijden naar Los Santos dan rijden er oppeens heeeeel veel rond :D B)

Import en Export missies zijn missies bij een autoshop of hoe je het noemen wilt (Wang Cars heet het) Daar moet je dan auto's verzamelen en dan daar afleveren enzo....

Ze bedoelen met dat geexporteerd denk ik dat je hem nadat je hem afgeleverd heb kan je em kopen daar d8 ik :unsure:

Delen op andere websites

Wang Cars zit tegen over je garage in San Fierro maar je kan daar pas dingen doen als je minimaal in de auto school alles brons heb ;)

Ik kwam ze trouwes gewoon tegen in Los Santos en er is oook een vaste plek voor de slamvan k zal wel ff plattegrondje zoeken dan vertel k je daar op ook meteen waar Wang Cars ligt ;)

Delen op andere websites

ik heb een 100% savegame gedownload :rolleyes: B) Ja ik geef toe ik cheat ;) maar, ik ben al naar wang cars geweest en daar kon ik alleen maar racen:S niet importeren enzow!:S weet iemand hoe dat wel kan?

Delen op andere websites

Wang Cars zit tegen over je garage in San Fierro maar je kan daar pas dingen doen als je minimaal in de auto school alles brons heb ;)

Ik heb alles al zilver in die auto school... maar ik zie bij wang cars ook nergens waar je een missie moet doen ofzow... :rolleyes:

Delen op andere websites

Ik heb alles al zilver in die auto school... maar ik zie bij wang cars ook nergens waar je een missie moet doen ofzow... :rolleyes:

Je moet eerst wang cars kopen en dan kan je die missies doen bij je garage.

Delen op andere websites

hoe kan je em dan kopen>?

Als je de Driving School hebt uitgespeeld ga je naar Wang Cars en zul je een icoontje zien ronddraaien (zoals je een huis zou kopen) en daar stap je dan in, betaal je en je hebt hem gekocht. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...