Missie helper..:) Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Als je de missie ( ik weet niet welk meer) met die zwarte bus bij die oude man dat je wapens moet jatten hebt gehaald dan Staat er dat je de S' nachts altijd huize kan inbreken met die Bus maar mijn vraag is <_< WAAR KAN IK DIE BUS VINDE <_< Alvast bedankt voor de hulp PS. EEN ZWARTE BUS! Bedankt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Ik neem aan dat je in Los Santos bent? De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje. Ik edit: wel een foto. Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto. Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. Bewerkt: 10 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Missie helper..:) Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik zit in los santos ( uitgespeeld) Alvast bedankt ? maar wat kan je allemaal jatte? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken.... Klopt. Dingen die je kan jatten zijn bijvoorbeeld TV's, stereotorens ed. Op http://faq.gtasanandreas.nl had je ook de locatie van het inbreekbusje kunnen vinden. Daar staat ook waar het busje te vinden is in SF en LV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...=boxville_black Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken.... die kan ik niet meer vinden ik heb het al twee keer gedaan en dat ging goed maar nu kan ik die pijltjes niet meer vinden ook niet op die plek waar ik eerst was snap er niks van :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Vaak zijn die pijlen bij achterbuurtjes, kleinere huizen gewoon even goed rondrijden en dan kom je ze vanzelf tegen. Vlakbij Cj een beetje daar bij de stadion huisjes misschien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_user82 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 soms kan je na een paar keer ingebroken te hebben in hetzelfde huis niet meer naar dat huis, dan moet je even een andere vinden.... je had het antwoord ook kunnen vinden met de zoek-functie... er zijn hier al 5 topic over... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik neem aan dat je in Los Santos bent?De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje. Ik edit: wel een foto. Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto. Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. Ja dat is wel lollig ik heb al vet veel meubels gejat. haha lollig die bus echt grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.