Jump to content

Een huis beroven?!:S

Missie helper..:)

Recommended Posts

Als je de missie ( ik weet niet welk meer) met die zwarte bus bij die oude man dat je wapens moet jatten hebt gehaald dan Staat er dat je de S' nachts altijd huize kan inbreken met die Bus maar mijn vraag is <_< WAAR KAN IK DIE BUS VINDE <_<

Alvast bedankt voor de hulp

PS. EEN ZWARTE BUS!

Bedankt..

Delen op andere websites

Ik neem aan dat je in Los Santos bent?

De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje.

Ik edit: wel een foto.

busje3vt.jpg

Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto.

Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje :puh: je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken....

Klopt. Dingen die je kan jatten zijn bijvoorbeeld TV's, stereotorens ed.

Op http://faq.gtasanandreas.nl had je ook de locatie van het inbreekbusje kunnen vinden. Daar staat ook waar het busje te vinden is in SF en LV.

Delen op andere websites

Als je in die bus zit komen er geloof ik allemaal gele pijlen voor de huizen waar je in kan breken....

die kan ik niet meer vinden ik heb het al twee keer gedaan en dat ging goed maar nu kan ik die pijltjes niet meer vinden ook niet op die plek waar ik eerst was

snap er niks van :huh:

Delen op andere websites

soms kan je na een paar keer ingebroken te hebben in hetzelfde huis niet meer naar dat huis, dan moet je even een andere vinden....

je had het antwoord ook kunnen vinden met de zoek-functie... er zijn hier al 5 topic over...

Delen op andere websites

Ik neem aan dat je in Los Santos bent?

De gym daar in de buurt, daar vlakbij staat hij ergens in een tuin een zwart busje.

Ik edit: wel een foto.

busje3vt.jpg

Dat gele puntje is de gym en dat rode puntje is de plek van de auto.

Edit: Wat je allemaal kan jatten tja.. een hond nee hoor geintje :puh: je kan een tv jatten een radio volgens mij magnetron kan ook best wel ik breek niet zo vaak in. ;)

Ja dat is wel lollig ik heb al vet veel meubels gejat. haha lollig die bus echt grappig :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...