Jump to content

INBREKEN

masterfp

Recommended Posts

oké ik zit nu allang in LV ma de vraag is nu eig ik kan al lang inbreken in huizen na die éne missie maar hoe kan ik dat doen en wat heb je nodig want je hebt zo een buske nodig en als ik zo ene heb lukt da nog ni :(:(

HELP HELP iemand :rolleyes:

Delen op andere websites

oké ik zit nu allang in LV ma de vraag is nu eig ik kan al lang inbreken in huizen na die éne missie maar hoe kan ik dat doen en wat heb je nodig want je hebt zo een buske nodig en als ik zo ene heb lukt da nog ni :(:(

Als je in het busje zit, moet je na 22:00 op R3 drukken dan kan je tot 6:00 inbreken bij mensen...

De huizen die je binnen kan staat een gele pijl voor als je uit dat busje stapt.

Je moet alle gestolen spullen voor 6:00 hebben ingeleverd anders krijg je er geen geld meer voor...

Delen op andere websites

oké  ik zit nu allang in LV ma de vraag is nu eig    ik kan al lang inbreken in huizen na die éne missie maar hoe kan ik dat doen en wat heb je nodig want je hebt zo een buske nodig en als ik zo ene heb lukt da nog ni      :(  :( 

Als je in het busje zit, moet je na 22:00 op R3 drukken dan kan je tot 6:00 inbreken bij mensen...

De huizen die je binnen kan staat een gele pijl voor als je uit dat busje stapt.

Je moet alle gestolen spullen voor 6:00 hebben ingeleverd anders krijg je er geen geld meer voor...

vind ge die huize ook op de map

Delen op andere websites

oké  ik zit nu allang in LV ma de vraag is nu eig    ik kan al lang inbreken in huizen na die éne missie maar hoe kan ik dat doen en wat heb je nodig want je hebt zo een buske nodig en als ik zo ene heb lukt da nog ni       :(  :(  

vind ge die huize ook op de map

nee je ziet voor de deur een teken dat je binne kunt in die huizen kun je inbreken

Delen op andere websites

oké  ik zit nu allang in LV ma de vraag is nu eig    ik kan al lang inbreken in huizen na die éne missie maar hoe kan ik dat doen en wat heb je nodig want je hebt zo een buske nodig en als ik zo ene heb lukt da nog ni      :(  :( 

20:00u ;) en je moet gewoon in de buurt van glenn park gaan daar zijn meer dan genoeg huizen ga er gewoon een binnen maar pas op soms zit er een groepje ballas binnen

Delen op andere websites

• 7 maanden later...

misschien staat het wel ergens maar ik kan het zo snel niet vinden. Hoe zit het met de PC versie? Waar moet je dan op klikken/drukken?

Greetz,

Alex

EDIT: Ik heb het over: R3 :)

Bewerkt: door velpzuid
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...