Jump to content

SF --> JIZZY 1st Mission

G.J.

Recommended Posts

Ik heb nogal problemen met de eerste missie van jizzy. Na wat hoertjes weggebracht en gered te hebben, moet je zon limo achterna om die priester die erin zit te kille. Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Als ik de auto's tot stilstand heb, kan ik de deur niet openen. Hun auto's zijn ook gewoon sterker. Als ik ze van de weg probeer te duwen of te beuken, krijg ik de klap en zij niet. Echt schraal gewoon en het is nogal vervelend, want als het niet lukt moet je de gehele missie weer opnieuw doen. Ik heb ookal geprobeerd om van die pakketjes die je ken laten ontploffen neer te legge op de plaats waar hun auto's komen te rijden en op dat moment uit te stappen en met de afstandbediening de ontploffing te doen, maar dat werkte ook niet. Heb echt geen id hoe dit verder moet.. Iemand tips.. e.d.????!

Delen op andere websites

Ik heb nogal problemen met de eerste missie van jizzy. Na wat hoertjes weggebracht en gered te hebben, moet je zon limo achterna om die priester die erin zit te kille. Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Als ik de auto's tot stilstand heb, kan ik de deur niet openen. Hun auto's zijn ook gewoon sterker. Als ik ze van de weg probeer te duwen of te beuken, krijg ik de klap en zij niet. Echt schraal gewoon en het is nogal vervelend, want als het niet lukt moet je de gehele missie weer opnieuw doen. Ik heb ookal geprobeerd om van die pakketjes die je ken laten ontploffen neer te legge op de plaats waar hun auto's komen te rijden en op dat moment uit te stappen en met de afstandbediening de ontploffing te doen, maar dat werkte ook niet. Heb echt geen id hoe dit verder moet.. Iemand tips.. e.d.????!

de zwarte rancher die erachter rijdt was makkelijk te schieten dmv. een drive by. Dat ook gedaan met de stretch zelf, maar duurde wat langer.

Voordat ik de kans kreeg om hem te vernietigen, knalde de stretch op een standbeeld op een pleintje en kwam op z'n dak terecht. Achtervolging duurde al wel een tijdje. Weet niet of dat bedoeld was of ik geluk heb gehad.

EDIT: typo

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

kwas ten einde raad, daarom probeerde ik het een x met uitstappen.. maar ik heb hem inmiddels al lang gehaald.. gewoon rustig bietje er achter aan rijden, dan crosst die zwarte vanzelf het water in en de limo gaat op een gegeven moment ook gekke touren uithalen waardoor ie het niet overleeft. Eigenlijk hoef je niets te doen, alleen eindeloos er achter aan rijden :rolleyes:

Delen op andere websites

gewoon blijven schieten van de zijkant hij vliegt ooit weleens in de brand

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...