Jump to content

just business

Recommended Posts

Geplaatst:

waar kan je die vliegles vinden en hoe kom je in het vliegveld?het zit daar helemaal rond met zo een muren. :unsure:

Geplaatst:
waar kan je die vliegles vinden en hoe kom je in het vliegveld?het zit daar helemaal rond met zo een muren. :unsure:

Deze vraag heeft NIETS met het topic te maken. En daarnaast: de zoekfunctie doet wonderen. Anders kun je ook nog even in de walkthrough kijken...

(voor links kijk onder de google reclame bovenaan deze pagina)

Geplaatst:
deze vraag heeft NIETS met het topic te maken. En daarnaast: de zoekfunctie doet wonderen. Anders kun je ook nog even in de walkthrough kijken...

(voor links kijk onder de google reclame bovenaan deze pagina)

sorry maar ik ben hier nog maar van gisteren lid en ik had op iets anders geklikt maar het kwam hier uit.ik ken dit forum nog niet zo goed :unsure: snap je?

Geplaatst:

Ik snap echt niet waarom zo veel mensen deze missie moeilijk vinden (misschien voor mensen die niet cheaten). Je haalt gewoon heel veel geweren en ammo en je paft ze allemaal neer. Als je de motors niet kaop geschoten krijgt moet je gewoon blijven probeberen.

Met cheats:

Zet unlimited health aan

zet unlimited ammo aan

zet vehicle of death aan

wanneer je wordt achter volgd doe je blow up all vehicles cheat.

Geplaatst:
Ik snap echt niet waarom zo veel mensen deze missie moeilijk vinden (misschien voor mensen die niet cheaten). Je haalt gewoon heel veel geweren en ammo en je paft ze allemaal neer. Als je de motors niet kaop geschoten krijgt moet je gewoon blijven probeberen.

Met cheats:

Zet unlimited health aan

zet unlimited ammo aan

zet vehicle of death aan

wanneer je wordt achter volgd doe je blow up all vehicles cheat.

Goh, jij bent echt goed. Je kunt die missie halen met cheats! KLAP KLAP KLAP.

Er zijn idd. mensen die wel op een normale manier een spel spelen. En dan kunnen sommige missie's lastiger zijn.

Voor de duidelijkheid: dat iemand cheat moet hij zelf weten, maar commentaar hebben op anderen dat een missie helemaal niet moeilijk is maar wel cheats gebruiken is weer een heel ander verhaal.

Voor de niet cheaters: probeer bij de motoren op de bestuurder te schieten en niet op diegene achterop. De truck kun je niet kapot schieten, dus gewoon laten gaan. Bij politieauto's geldt hetzelfde als bij de motoren: probeer de bestuurder door het raam te schieten. En bij het laatste stuk in de floodcontrol: kijk goed om je heen en luister naar BS. Het kan namelijk zijn dat er al een motor of auto naast je zit die je niet ziet en dan gaat je health snel achteruit.

Geplaatst:
Goh, jij bent echt goed. Je kunt die missie halen met cheats! KLAP KLAP KLAP.

Er zijn idd. mensen die wel op een normale manier een spel spelen. En dan kunnen sommige missie's lastiger zijn.

Voor de duidelijkheid: dat iemand cheat moet hij zelf weten, maar commentaar hebben op anderen dat een missie helemaal niet moeilijk is maar wel cheats gebruiken is weer een heel ander verhaal.

Ik heb het spel ook al helemaal zonder cheats uitgespeeld.

Meestal is het gedeelte tot de achtervolging niet moeilijk, tijdens de achtervolging moet je proberen om op de tonnen te schieten die in dat steegje staan want dan worden ze allemaal opgeblazen. Daarna moet je gewoon de bestuurders neerschieten (zoals brokentable al zei) of op de gastank schieten (is een stuk moeilijker).

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik kom hier ook echt niet verder mee :unsure:

En ik weet ook niet welke tonnen je bedoeld (kan aan mij liggen)

ik heb het spel trouwens op de PS2 .. heeft iemand anders nog handige tips?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...