Jump to content

Russen - big smoke

volvoboy

Recommended Posts

Je moet naar de gebouw rijden en je knalt in dat gebouw al die russen dood en je gaat verder op de moter van halver wegen ga ik dood omdat me moter in de fik staat, hoe kan ik er voor zorgen dat me moter niet zo snel beschadigt.

Delen op andere websites

Je moet naar de gebouw rijden en je knalt in dat gebouw al die russen dood en je gaat verder op de moter van halver wegen ga ik dood omdat me moter in de fik staat, hoe kan ik er voor zorgen dat me moter niet zo snel beschadigt.

is dat die missie'just bussines'?

Delen op andere websites

Als je echt geen zin meer hebt, gebruik dan de Health cheat, maar dat helpt ook niet, want bij deze MIssion is het anti Health op deze motor, want dan gaat het exploderen :lol: Was bij mij... ik kwam dat pas achter na 3 pogingen! :puh: Maar eerlijk gezegd viel het wel mee! Schiet gewoon die gastjes van de moter af, klaar!

Delen op andere websites

Als je echt geen zin meer hebt, gebruik dan de Health cheat, maar dat helpt ook niet, want bij deze MIssion is het anti Health op deze motor, want dan gaat het exploderen

waarom zeg je het dan!!!! <_<

Delen op andere websites

als je bij de mount chilliad komt komt er een missie dat je de harvester moet jattu maar ik ga telkus dood wat doe ik verkkeeerd?

Je moet gewoon met de motor in een keer nar di harvester rijden.

daar schiet je vanaf de motor alle mannetjes dood die daar rondlopen en dan steel je de harvester.

Daarna komen er twee trekkers op je af en daarvan schiet je de bestuurders dood (gaat heel makelijk door op het hoofd te richten)

daarna rijd je van het veld af en rij je over iedereen heen die je tegenkomt.

aan het einde wordt er nog op je geschoten door een mannetje op een Pick-up stap uit en schiet hem dood. Daarna schiet je datmens in de auto dood en er komt nog een trekker aan rijden ook de bestuurder doodmaken.

en dan heel rustig naar die boerderij rijden.

Thats all :puh:

Delen op andere websites

JUST BUSINES

ik heb er 2 x over gedaan

de eerste keer zat ik met de Rechte analoogstick

en de O knop te klooien

de 2de x kwam ik erachter dat je voor schieten ook de L1 kon indrukken

dus kon ik met me rechterduim de rechteranaloogstick gebruiken i.p.v. me linker duim en toen lukte het wel.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...