Jump to content

Kilometer teller

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil weten hoe je de km-teller in kan schakelen..?

wil iemand me het z.s.m vertellen.. dankjewel

Geplaatst:

Ik neem aan dat je hem al hebt geïnstalleerd, dus daar ga ik eerst niet over. Maar goed, zet de KM-teller aan en start GTA: SA op. Dan moet je volgens mij op '*' drukken, of '/', maar dat weet ik niet zeker. Anders moet je even in de handleiding kijken, daar staat alles wel... Als het goed is zie je dan de KM-teller in beeld.

Geplaatst:
Ik neem aan dat je hem al hebt geïnstalleerd, dus daar ga ik eerst niet over. Maar goed, zet de KM-teller aan en start GTA: SA op. Dan moet je volgens mij op '*' drukken, of '/', maar dat weet ik niet zeker. Anders moet je even in de handleiding kijken, daar staat alles wel... Als het goed is zie je dan de KM-teller in beeld.

oh moet je hem ook nog installeren. een km teller bedoel je toch..

waar installeer ik een km teller dan

Geplaatst:

en hoe werkt hij dan?

Ik heb een alternative mogelijkheid. Je kan hier een hack downloaden waarin een 'speed-o-meter' bij zit. Ik weet hoe je hem installeert en gebruikt, dus dat leg ik je even uit. Het enige wat je moet doen is even de '.exe' runnen, oftewel; de '.exe' starten. Je kan dan nog een paar instellingen wijzigen of veranderen, mocht je daar baat bij hebben. Start dan GTA, en druk in-game op de '*' toets, om de camerastanden en dergelijke te activeren.

• 8 maanden later...
Geplaatst:
Ik wil weten hoe je de km-teller in kan schakelen..?

wil iemand me het z.s.m vertellen.. dankjewel

hoe moet je hem installeren??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...