Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Hallo, een tijdje geleden heb ik hier ook al over gepraat maar het irriteert me nu echt: de Ballas en Vagos vallen me aan! En ik heb alle gebieden al! Weet iemand iets om dit te voorkomen? Bewerkt: 1 januari 2007 door Koen- Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Screenshot zou handig zijn want ik geloof het niet. Je hebt alle gebieden? 100%? Staat dat in je 'Stats'? Je weet dat er een heel klein gebiedje is ergens bovenin Los Santos? Misschien heb je die nog niet. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Screenshot zou handig zijn want ik geloof het niet. Je hebt alle gebieden? 100%? Staat dat in je 'Stats'? Je weet dat er een heel klein gebiedje is ergens bovenin Los Santos? Misschien heb je die nog niet. Er staat echt 100% hoor Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Screenshot? Anders is het een bug of je hebt Riot cheat ingevoerd. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik maak er wel ff eentje, maar nee ik gebruik geen cheats! Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 @ Arjen, ik heb zijn savegame gezien en het is waar. Ik heb hem geprobeerd te helpen nadat twee gebieden weer waren overgenomen. Deze waren niet terug te veroveren ondanks dat er genoeg ballas waren om neer te schieten. Hij is toen gebruik gaan maken van een oudere savegame waar hij alle gebieden nog had. Ik denk dus dat het een bug is, maar wel de eerste waarvan ik het ooit gehoord heb. Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 @ Arjen, ik heb zijn savegame gezien en het is waar. Ik heb hem geprobeerd te helpen nadat twee gebieden weer waren overgenomen. Deze waren niet terug te veroveren ondanks dat er genoeg ballas waren om neer te schieten. Hij is toen gebruik gaan maken van een oudere savegame waar hij alle gebieden nog had.Ik denk dus dat het een bug is, maar wel de eerste waarvan ik het ooit gehoord heb. Hrm... shit. Hier is mijn screen voor Arjen Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik denk dus dat het een bug is, maar wel de eerste waarvan ik het ooit gehoord heb. Erg vreemde bug inderdaad. Die kan dan weer op het bug-lijstje. @ Koen: Je gebieden worden gewoon aangevallen dus? Zo ja, laat ze eens een gebied veroveren en verover het dan terug. Misschien is het dan weg. Zo nee, wanneer wordt je dan aangevallen? Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik denk dus dat het een bug is, maar wel de eerste waarvan ik het ooit gehoord heb. Erg vreemde bug inderdaad. Die kan dan weer op het bug-lijstje. @ Koen: Je gebieden worden gewoon aangevallen dus? Zo ja, laat ze eens een gebied veroveren en verover het dan terug. Misschien is het dan weg. Zo nee, wanneer wordt je dan aangevallen? Ik zal is kijken. In Los Santos ofc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.