Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik denk dat dit beste plaats is om dit te plaatsen. Mijn vraag is wat is jullie beste mod die je hebt! Het hoeft niet alleen van gtagames te zijn het mag ook van andere gta sites. Zeg gewoon de mod en wat er speciaal aan is. Je hoeft geen link van de mod te plaatsen dat moet je dan via PM doen. Het mogen auto mods zijn of Total conversion mods zoal GTI. Alles mag. Ik zou zelf niet weten wat de veste mod is die ik heb maar ik zou het wel graag van jullie willen horen. C-J_Redman Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb enkele wagens ge mod! Het zijn dan amerikanse wagens zoals de Ford Mustang wrm: omdat ikz e leuk vind! Reageren
Fireman Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik moet toch zeggen dat ik mijn eigen mods het leukste vind de andere zijn misschien wel beter maar ik vind mijne gewoon leuker omdat ik ze zelf heb gemaakt Reageren
Upstream Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb een mod dat de hele map heel realistisch is, dat vind ik echt wel een vette mod. Ziet er veel beter uit. Maar de allerbeste blijft toch de n00bmode V2.0, dat is gewoon de allerbeste mod die er is . (tot nu toe.) Reageren
Blastov Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Myriad Island v0.3, echt meesterwerk Gebouwen met intoriors zijn hartstikke mooi, de missies, de wagens en de wapens Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) GTA: State of Liberty!!! maar ik mag niemand links ofzo geven want het is nog geen public béta. Is echt supervet Bewerkt: 19 januari 2006 door 007 RoadRunner Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 n00bmode + GTI Beta Reageren
Matiscus Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 GTI en Liberty City in SA. En dan nog wat auto's. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Mijn General Lee in VC en SA. Wat een heerlijke wagen zeg. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) gta sol !!!!!! DE BESTE DIE ER OOIT ZAL ZIJN !!!! maar die is wel niet van mij en hij is nog niet uit !! dus de leukste die ik heb is een auto ui de toekomst !! Bewerkt: 22 januari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
japie323f Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 ik vint de ''drive by mod'' de bestel mod die r is Reageren
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Back to the future mod. Als je uit je auto gaat dan parkeert hij de auto automatisch... De auto staat dan gwoon uit... :)Dat vind ik het leukste van die mod! Reageren
Jarno Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 De beste mod: SA:2P... Nee GTI blijft toch mijn favoriet voor GTA: SA. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Mijn beste mod is de VC Outside World mod: Je kijkt dus niet uit over de zee, maar ziet het eiland opnieuw, zodat het lijkt alsof je op een manhattan achtig eiland zit. Greetz Wazuup Reageren
Evan Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Geplaatst: 4 september 2006 de multiplayer mods vind ik het allerleukst daarnaast ben ik ook wel fan van marks fun island 2.2 ik kan nie w88 tot marks vc mountain uitkomt maar volgens mij ligt die stil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.