STASKO Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 wat is jouw lievelingsplek in SA Vinewood? of hang je elke keer als je SA speelt uit in de buurten van SF, geef hier je antwoord en plaats evenueel een foto van jouw o zo gerespecteerde plek in SA!! zeg er ook bij waarom en wat je zoal doet in de jouw zo gerespecteerde buurt PS:geef een buurt aan die jij koestert!! en geef ook aan waar dat is. ik ben benieuwd naar de populairste buurt in SA. sucses!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik zit heel vaak in de desert en bij de mount chiliad daar kan je veel driving skill opbouwen, wapen skill oefenen, enzovoort zonder dat je echt gestoord wordt door auto's en mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :lol: De lucht, ik ben vaak in de lucht te vinden. En dan gewoon over het hele spel. Maar op de grond, ben ik het vaakst rond Wangcars bezig. Waarom? weet ik eigenlijk niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik vind het leukste plekje toch wel Angel Pine en de omgeving, uiteraard ook MT Chilliad dus. Je kan er van alles, lekker crossen, de berg op, parachutespringen,, B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik zit het liefst op de afgelegen plaatsen met een dirtbike of een quad. maar je vind mij het meest op het vliegtuig kerkhof (waar je vlieglessen moet doen). daar is het altijd lekker crossen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik ben bijna altijd in de buurt van CJ's garage, San Fierro eigenlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ Sage Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik ben vooral in Angle Pine en in al die kleine dorpjes op het platteland (Palomino Creek het meest). Ook rijd ik graag rond in de buurt van Vinewood, dichtbij Madd Dog's Crib. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik ben het meeste in ganton, og terretory 4life for shore, ik moet toch op me homies letten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Make out spot: Hankey Pankey point Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik ben wel heel vaak in de woestijn aan het crossen. Met de Monster. :lol: En ik ben het meest in de stad Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 In mijn Dune (in de De Rooy kleuren gespoten) in de woestijn of Mount Chiliad aan het toeren..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Ik zit het liefst in Las Venturas dicht bij de Four Dragons. Daar is het pas mooi als het donker is.Al die lichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik zit een beetje overral maar als ik in de woustijn zit ben ik daar te vinden met mun hotring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Burak Zengin Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 In de buurt van Mount Chilliad of The Strip in Las Venturas. Op het vliegtuigkerkhof is het natuurlijk ook erg leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 in een dorpje....maakt niet uit welke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.