DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Plaats Hier Het Beste Nummer Ooit ( volgens jou ) de mijne is: Eminem - Lose Yourself Grtz: DaddyPimp Bewerkt: 6 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Ik vind dit wel erg op een topic onder dit lijken. Klik. Je beste liedje van de laatste 3 dagen. Je kunt daar ook zoiezo je beste nummer ooit vertellen lijkt mij. Edit: Ook goed 1 x dan maar. Mijn beste nummer ooit is en blijft 'Hit em up' van Tupac. Bewerkt: 6 juli 2005 door .Levi. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Okey, da's ook goed Dan mag der van mij een sltoje op, als de Mods dat willen natuurlijk.. Reageren
Trax Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Mwa, hier post je 1 x, daar om de drie dagen. Mijn favoriete nummer aller tijden is, en blijft: Eminem - The Way I Am Reageren
Slimm Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Oef, er zijn heel veel goede nummers, moeilijk om er een uit kiezen. Maar in dit geval ga ik toch met 7 mee, alleen dan ook nog "Sing For The Moment" erbij. Prachtig Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Jah dat is een moeilijke vraag. Ik vind ook heel veel liedjes heel erg mooi. Maar ik kies dan toch maar. Puff Daddy - I'll Be Missing You. Z'on mooi heerlijk rustig liedje. En een hele mooie tekst. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Oef, er zijn heel veel goede nummers, moeilijk om er een uit kiezen.Maar in dit geval ga ik toch met 7 mee, alleen dan ook nog "Sing For The Moment" erbij. Prachtig Ja, Sing For The Moment is ook heel goed, Vind'k een beetje in de stijl van Lose Yourself Reageren
Samael Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Green Day - Good Riddance maar dit is meer een momentopname, want ik vind heel veel nummers goed en ligt aan mijn gemoedstoestand wat ik het beste nummer vind Reageren
Tmzom Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik heb altijd The next Episode van Snoop vet gevonden Op dit moment, The game (hate it or love it) en Akon (mister lonely) :lol: Reageren
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Veel Eminem hier :rolleyes: Mag ook wel, want z'n muziek is zó goed... Mijn favorieten zijn: Eminem - The Way I Am en Tupac - Changes :rolleyes: Reageren
Tim14 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Hardcore: DJ Paul - Hardcore state of Mind. Normaal: Robbie Williams - Feel En dan heb ik ook nog een paar nummers met een verhaal er achter: Eminem - The way i am Keane - Somewhere only we know, ik heb er eigenlijk best veel.. Reageren
killarboy Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Beste Top 3 ooit! 1. 50 Cent-Many men 2. Eminem-The way I am 3. Eminem-Drug balled Reageren
PuffDawg Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 mijn top 3 ever 3-Rammstein-stein um stein 2-Queens of the stone age- another lovesong 1-booker t and the mg's-green onions Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 faces van 2 unlimited! kent iemand hier dat nummer? nee! misschien komt dat omdat het nu een soort van "freeware" is! Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Rammstein - Sonne Gewoon een geweldig liedje. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.