Ewoud Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van de serie lost ik heb denet 1 en 2 zitten kijken en ik vindt hem aardig spannend. Het is elke vrijdag op net 5. ewoud Edit by Ewoud: Heb "The" weggehaald want het is gewoon Lost en niet The Lost Bewerkt: 2 april 2005 door ewoud Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Kun je misschien eerst een beetje uitleggen waar het over gaat. Als ik nu de naam hoor zegt het me niks. Maar als je er wat over verteld misschien weet ik dan wel welke serie je bedoeld. Reageren
Esther Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Kun je misschien eerst een beetje uitleggen waar het over gaat.Als ik nu de naam hoor zegt het me niks. Maar als je er wat over verteld misschien weet ik dan wel welke serie je bedoeld. Fantastisch! Ik heb ook de 2 afleveringen gezien en ik vind het echt een geweldige serie, ga hem helemaal volgen. en Mazzeltje het gaat over een vliegtuig dat gecrasht is, en er zijn een paar overlevenden en die zoeken ten eerste uit waar ze precies zijn en hoe ze om hulp kunnen vragen, want het vliegtuig is in 2 delen ergens op het eiland verspeid: de cockpit en de rest van het vliegtuig, de overlevenden zaten dus in de rest van het vliegtuig, ze zijn ook op zoek gegaan naar de cockpit en daar hebben ze een zender gevonden, maar het rare is: er zijn allemaal rare wezens op het eiland: zoals een ijsbeer (wat natuurlijk heel raar is op een tropisch eiland). Dus het verhaal is eigenlijk dat de mensen niet weten waar ze zijn en hoe ze in hemelsnaam van het eiland af kunnen komen.....en dat is een hele moeilijke taak... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 (bewerkt) Als ik zo het verhaal hoor van Esther. Dan lijkt me dit ook een hele leuke serie. Alleen ik heb er nog nooit van gehoort dus. Maar ik hou wel van dit soort films/serie's. Ik zal eens een keertje gaan opletten en gaan kijken. Het lijkt me inieder geval een hele leuke serie. Bewerkt: 14 maart 2005 door Mazzeltje Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik vermoed dat er 1 of ander research centrum op dat eiland zit en dat de proeven uit de hand zijn gelopen. Reageren
X-Zero Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 heb het ook gezien was wel vies, op het laatst van die aflevering dan zie je die piloot op het laatst in de boom hangen... :blink: :wacko: :wacko: :thumbsup: Reageren
Esther Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik vermoed dat er 1 of ander research centrum op dat eiland zit en dat de proeven uit de hand zijn gelopen. Ja zo'n gevoel heb ik ook, en dat de dieren ontzettend groot geworden zijn, en al die andere mensen die der eerst waren, denk ik dat ze allemaal vermoord zijn door die dieren, op een vrouw na! Ik denk dat het verhaal zo'n beetje door gaat. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 thuis toen die ijbeer was neergeschoten dachten we voor dat we hem zagen een walgelijk beest zouden zien, maar toen we die ijsbeer zagen en hebben we ons zelf doodgelache. Reageren
Esther Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ja precies dat dacht ik ook, maar die piloot die uit dat vliegtuig werd gepakt, volgens mij is die door een grote aap of misschien wel een dino gepakt....wat denk jij? Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik wete niet zouw van alles kunnen wezen. Dadelijk is het een reuze pinguin. Reageren
-Richard- Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik volg die serie ook, het enigste waar ik aan kan denken is dat ze in de Bermuda driehoek zijn beland. Ga maar eens na, een ijsbeer op een tropisch eiland... een of ander groot beest. En een S.O.S. bericht dat al 16 jaar (was het 16 jaar?) achter elkaar afgespeelt word... Maar het is een hele goeie serie, en volgens mij gaat die hond (van dat jochie) nog een belangrijke rol krijgen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) Vermoed het ook (hond) en ja ut was 16 jaar Maar die chinese man is raar met die sushi denk eerder dat het gifstige zee egel is. Bewerkt: 15 maart 2005 door ewoud Reageren
Yohan Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 Ik vind Lost een vette serie.. eerst dacht ik van wat een drama maar toen werd er even iemand verslonden door een of ander beest en ik dacht Wooow :blink: Enne Billy Boyd van The Lord Of The Rings triologie dus reden genoeg om te kijken.. B) Kijk daarvoor ook naar Charmed.. Reageren
Funktipus Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) LOL, Charmed vind ik persoonlijk 3x bagger, Lost daarintegen is echt de serie waarvoor ik de tv op de normale manier gebruik (kijk bijna geen tv meer, 24 is afgelopen, alleen nog maar CSI (4x per week, maar that's it! ) Maar goed, om on topic te blijven: voordat de serie op de buis kwam had ik al wat stukjes gezien via via Toen had ik al zoiets van: WOW .. en toen ik hoorde dat het in NL op de buis zou komen kon ik me alleen maar verheugen op de eerste aflevering. Ben nu al verslaafd, en morgen is het weer zover! Enne Billy Boyd van The Lord Of The Rings Dat is die ene die in het vliegtuig naar de plee moest Mr. de 'Rockstar' Bewerkt: 17 maart 2005 door Funktipus Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 Vanavond weer. Kijken wat die kate op haar kerfstok heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.