Jump to content

telkens blauw scherm


glenne_uh

Recommended Posts

yow gta fanaten, ik zit duidelijk met een probleem!

Heb ik nu gta san andreas al meer dan 2 jaar en k'vind het nog steeds fantastie's! Maar, nu krijg ik telkens bij het binnen gaan van een gebouw een blauw scherm met geen enkele foutmelding op! Telkens ik de computer weer opstart zegt men dat windows niet goed is afgeloten en that's it! Zo kan ik natuurlijk mijn missie's niet voort zetten wat bij tot veel ergernis lijd :duh: Kan iemand mij hier bij helpen, of geeft er iemand het zelfde probleem?

thx

glenn

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, haal San Andreas van je PC af. En verwijder je Savegame ;) Ik hoop dat nu de problemen verholpen zijn en dat je weer leuk San Andreas kan spelen! ^_^

>>> Door _KoE_Mzungu: Het is de bedoeling om andere te leden te helpen, niet nóg verder in de problemen te helpen.!<<<

Edit: Ja oké. Maar bij mij hielp het, dus ik dacht dat het bij hem ook hielp. Snap je? ;)

Edit2: Ja, post gewijzigd. ;)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Het opnieuw installeren kan misschien een oplossing zijn, maar je hoeft niet je savegames te verwijderen. Bewaar die aub, dan kan je na herinstallatie weer verder waar je gebleven was. Verwijder alleen het bestand gta_sa.set uit de map GTA SA User Files, dit bestand kan je zonder problemen verwijderen. Dit bestand bevat de instellingen van jou SA en wordt standaard opnieuw aangemaakt als je SA weer opstart, met de standaard instellingen. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Blue screens kunnen hardware fouten zijn, dus het kan ook best zijn dat er een probleem is in je kast, met bv. je videokaart die te warm word of een te warme CPU, dus kijk hier ook even naar met Everest of in je Bios.

Link to comment
Delen op andere websites

Merci voor jullie uitleg allemaal!

maar,...

ik heb gta sa opnieuw geïnstaleerd en nu krijg ik bij het instaleren de melding dat : - data.cab file 2 & data.cab file 3 niet zijn teruggevonden.

ik heb reeds op het forum rondgekeken en gezien dat er eigenlijk weining aan tedoen is. :cry:

Het zal denk ik een nieuwe cd worden...

Maar toch erg bedankt voor jullie hulp!!!

glenn

Bewerkt: door Bling
Offtopic-plaatje verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...