Jump to content

Marty chonks


pietn

Recommended Posts

Toen ik op wikigta zat en naar de gta 3 personages zat te kijken zag ik informatie over een marty chonks : je zou van hem missies moeten doen maar ik heb gta 3 nu al een paar keer uitgespeeld maar nog nooit een marty chonks tegengekomen

of is het een van die telefoon missies?

dit is de link: marty chonks

greets

Link to comment
Delen op andere websites

Marty Chonks is de eigenaar van "Bitch 'N Dog Food". Deze fabriek staat in Portland, vlakbij Joey's Garage. Je kunt bij hem 4 soortgelijke missies doen. Je kunt de missies opstarten door de rinkelende telefoon op te nemen aan de buitenkant van "Bitch 'N Dog Food". Ik zal nu wel even een kaartje fabriceren, die post ik zo... ;)

BTW: Je signature is te groot. Het maximum is 500 x 150 pixels.

Edit: Hier is het kaartje. Marty Chonks' missies vind je bij de zwarte stip. Veel succes! :*D

mapmartychonks9bb.jpg

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje over die Marty: Ik heb de storyline uitgespeeld. Ik weet zeker dat ik de missies van Marty Chonks niet gedaan heb. Als ik nu in Portland ben, kan ik alleen de missie 'Turismo' van El Burro opnieuw doen. Maar ik kan geen missies halen bij Bitch'n Dog Food. Weet iemand wanneer ik die wel kan halen?

Bewerkt: door flying dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Merkwaardig. Tijdens de storyline op Portland zou je al vrij snel een berichtje moeten krijgen dat Marty Chonks wat missies voor je heeft. Ik zou niet precies weten bij welke missie, maar voor zover ik me herinner was het na een missie van Joey.

Overigens kun je de missies van Chonks niet direct achter elkaar doen; Voor de derde missie moet je ook eerst een andere missie gedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wanneer ik die wel kan halen?

Volgens mij heeft Lantyz inderdaad gelijk dat dit pas na een bepaalde missie van Joey kan, maar aangezien je de storyline hebt uitgespeeld, mag dit dus eigenlijk geen problemen opleveren.

Ik weet zelf ook niet meer precies wanneer je die missies kunt doen, maar het kan natuurlijk zo zijn dat je de missies van Marty Chonks alleen tussen bepaalde tijden kunt doen. Het kost misschien wel veel tijd, maar je zou kunnen proberen een dag voor die telefoon gaan staan, en wachten tot de telefoon begint te rinkelen.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips. Het is al gelukt. Na de missie 'Mike Lips last lunch' van Joey kon ik de missies doen. Het probleem was dat er geen marker voor de telefoon staat en dat er ook niks op de radar staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Nog een vraagje over die Marty: Ik heb de storyline uitgespeeld. Ik weet zeker dat ik de missies van Marty Chonks niet gedaan heb. Als ik nu in Portland ben, kan ik alleen de missie 'Turismo' van El Burro opnieuw doen. Maar ik kan geen missies halen bij Bitch'n Dog Food. Weet iemand wanneer ik die wel kan halen?

Je kan de missies ook alleen doen tussen 9.00 en 17.00, dan is Marty op kantoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, volgens mij kun je alle missies doen na: Drive Misty for Me. Misschien al helemaal vanaf het begin. Maar ik raad iedereen af om de missies na: Farewell Chunky Lee Chong te doen, gezien je de alle "zakenpartners" in Chinatown op moet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...