nickdezot Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Als ik met michelle ga daten benk al 2 keer iets gaan eten, en dan krijg ik altijd - wat moet ik met haar gaan doen zodat ik + krijg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multiplayer Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Misschien moet je verschillende restauranten bezoeken. And kill some people! Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Jij bent écht geen zelfstandige jongen hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 kill michelle gewoon dan heb je die kaart meteen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soesGTA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 welke kaart?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Key Card Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Michelle is toch die wijf bij de rij-school... Moet je daar ook kaart voor krijgen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Michelle is dat vrouwtje bij de driving school ja! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Idd :lol: , Millie is die met de kaart en bij michille kun je beter na zoeen fast-food restaurant gaan das op de map zoeen milkshake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ja maar als ik haar kill, kan ik wss niet met haar auto rijden, dan krijg ik de kleren niet en dan kank men auto daar niet gratis laten sprazyen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 LOL stel je voor dat je 100$ kwijt raak als je ergens anders gaat sprayen Btw ik heb gistere michelle van 20% naar 100 gebracht.. Als ze wat wil gaan eten moet je zo'n drinking date doen.. en als je rond de 40% komt vraagt ze je naar binne om te beuken en krijg je ook weer % voor, Voor een geslaagde date krijg je 5% , sex + 5% , flowers +1% dus je kan 11% per date krijgen.. dus dan gaat het wel snel. En soms vraagt ze als je dr wil daten of ze in je auto mag rijden en dan zit jij er naast je hoeft niks te doen je kan hem alleen falen als je eruit gaat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 kan het kwaad als ik haar gwn kill ??? welke gevolgen heeft dit dan mss? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Nou je kan geen race outfit meer krijgen.. Je wagen niet meer gratis laten spuiten Je kan dr niet meer daten Duhhh :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soesGTA Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 maar wat kan je nu net met zo'n kaart doen als je haar killt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.