88steven88 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik heb net de rijschool gedaan toen stond ze d'r en toen ik de rijschool haalde respawnde die Michelle Cannes nooit meer dus hoor je haar later pas te zien ofzow of moet ik op bepaalde tijden kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Nee alleen is bij mij ook staat ook steeds dat ze er niet is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Warom maak je een poll?????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 bij mij hetzelfde, naar 1 keer uitgaan is ze er meteen niet, misschien komt het omdat ik haar boos had gemaakt :o ons uitje was namelijk niet goed verlopen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 maybe kun je er alleen maar naartoe op bepaalde uren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gertje4x4turbo Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik zie haar ook nooit meer. Heb nu 20 %. Wel jammer want ik wil dat race pak !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 nee ik heb haar nu weer wel volgens mij was ze gewoon op vakantie ofzow een hele week was ze dr niet en toen op een maandag stond ze d'r weer raar :question: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Kan iemand me vertellen waar ze precies staat? Binnenin de rijschool, of niet??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Kan iemand me vertellen waar ze precies staat? Binnenin de rijschool, of niet??? Ze staat binnen, vlak bij de gele marker van de achterdeur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Hey ik weet dat wel , Ze is er om 0:00 en 12:00 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.